نخستین راننده زن اتوبوس آمبولانس کشور از اصفهان؛
تابناك اصفهان: نرگس راشکی 37 ساله با مدرک تحصیلی سطح یک حوزه علمیه و کاردانی حرفه ای ' امداد و سوانح ' از 15 سال قبل در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشغول به خدمت است.
کد خبر: ۳۰۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 02 October 2016

به گزارش تابناك اصفهان، نرگس راشکی 37 ساله با مدرک تحصیلی سطح یک حوزه علمیه و کاردانی حرفه ای ' امداد و سوانح ' از 15 سال قبل در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشغول به خدمت است.

نرگس راشکی روز یکشنبه به ايرنا گفت: از کار در اورژانس بسیار خوشحالم و به همکارانم افتخار می کنم زیرا با وجود تمام سختی ها و استرس هایی که در کارشان وجود دارد، خدمت به مردم را در اولویت اهداف خود قرار داده اند.

نخستین راننده زن اتوبوس آمبولانس کشور افزود: قبل از ورود به اورژانس و از هشت سال پیش به خاطر علاقه به رانندگی، گواهینامه پایه یک گرفتم.

وی از همسرش به عنوان مشوق او در این حرفه نامبرد و افزود: هر دوی ما با هم در دوره های رانندگی اتوبوس شرکت کردیم و گواهینامه پایه یک گرفتیم.

راشکی درباره هدف خود از شرکت در دوره های رانندگی اتوبوس آمبولانس، گفت: اورژانس، یک کارعملیاتی است و من علاقه زیادی به کار در فوریت های پزشکی دارم.

وی اظهارکرد: به همین دلیل تصمیم گرفتم از یک نیروی ستادی، به یک نیروی عملیاتی تبدیل شوم.

این راننده زن آمبولانس افزود: بنابراین در تمام دوره های مربوط به رانندگی تخصصی اتوبوس آمبولانس، احیای قلبی ریوی و سایر کلاس ها شرکت و گواهینامه دریافت کردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار