بررسی روزنامه های اصفهان در روز دوشنبه
تابناک: روزنامه های اصفهان به اعتراف تکان دهنده قاتل میانسالی که 
دختر محبوبش را به خاطر یک نه کشت و اینکه استاندار تأکید داشته سالانه یک میلیارد دلار کالا از اصفهان به خارج صادر می شود پرداختند.
کد خبر: ۳۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 04 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، روزنامه های اصفهان اعتراف تکان دهنده قاتل میانسالی که 
دختر محبوبش را به خاطر یک نه کشت و اینکه استاندار تأکید داشته سالانه یک میلیارد دلار کالا از اصفهان به خارج صادر می شود پرداختند.

http://www.isfahanziba.ir/sites/default/files/styles/newspaper_original/public/newspaper/1394/02/13/image/1.jpg?itok=3sn2G8N9

روزنامه اصفهان زیبا در خبری به نقل از استاندار نوشت: سالانه یک میلیارد دلار کالا از اصفهان به خارج صادر می شود.استاندار اصفهان گفت: سالانه یک میلیارد دلار کالا از گمرک استان اصفهان به خارج از کشور صادر می شود.رسول زرگرپور در نشست اعضای اتاق بازرگانی کاشان اظهار داشت: استان اصفهان در مورد صادرات گمرگی دارای رتبه چهارم کشوری است و در این میان شهرستان کاشان با صادرات سالانه 300 میلیون دلار نقش مهمی در ارز آوری دارد.وی افزود: به رغم ظرفیت ها و استعدادهای ذاتی اصفهان، معضلات، مشکلات و تنگناهایی در این استان وجود دارد که بخشی از آن ملی است.زرگرپور با اشاره به اینکه 40 درصد کالا و 20 درصد مسافر کشور از این استان می گذرد، تاکید کرد: مسیر کریدور شمال - جنوب این استان را نیازمند اعتبارات و تسهیلات بیشتر، مترو و قطار تندرو کرده است.وی اصفهان را دومین استان کشور از نظر واریز منابع به خزانه ملی و جزو آخرین ها در دریافت اعتبارات دانست و افزود: سالانه 40 هزار میلیارد ریال از این استان به خزانه ملی واریز می شود. زرگرپور خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی دریافتی این استان سالانه پنج هزار میلیارد ریال است و با توجه به قابلیت های استان، راهی به جز مشارکت بخش خصوصی برای توسعه استان نیست.وی به نشست های شورای گفت وگوی اتاق بازرگانی استان اشاره کرد و گفت: حاصل این نشست ها 339 مصوبه شامل 63 درصد مصوبات استانی و 37 درصد ملی بوده که از مصوبات استانی 75 درصد آن اجرایی شده است.استاندار اصفهان در خصوص منطقه ویژه اقتصادی کاشان تصریح کرد: مراحل اداری این کار انجام شده و در صورت تحویل گزارش زیست محیطی وارد مراحل اجرایی طرح می شویم. زرگرپور با اشاره به وجود گمرک غیر رسمی در کاشان گفت: رسمی شدن گمرک این شهرستان می تواند تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی منطقه و ارائه تسهیلات به صادرکنندگان داشته باشد.


روزنامه نسل فردا به بررسی اعتراف تکان دهنده قاتل میانسالی که 
دختر محبوبش را به خاطر یک نه کشت پرداخت و نوشت: به خواستگاری ام جواب رد داد با روسری اش خفه اش کردم. دوستش داشتم و می خواستم با او ازدواج کنم ولی مریم پیشنهاد من را با تندی رد کرد خیلی عصبانی شدم و از همین رو او را خفه کردم و ......مادرم برای خرید از خانه خارج و دیگر باز نگشت اول اردیبهشت ماه جوانی هراسان خودش را به پلیس پایتخت رساند و گفت: مادرم به نام مریم به قصد خرید از منزل خارج و دیگر بازنگشته است .با تشکیل پرونده ای در رابطه با مفقود شدن زن میانسال، پلیس در تحقیقاتش پی برد همسر زن گم شده نیز حدود 10 سال پیش و به علت عارضه قلبی فوت کرده و در حال حاضر زن، سرپرستی فرزندانش را بر عهده دارد . 

 خواستگاری علی بابا از زن گم شده در شرایطی که فرزندان زن گمشده، از هرگونه اختلاف مادرشان با فرد یا افراد دیگر اظهار بی‌اطلاعی کرده بودند، کارآگاهان به تحقیق از سایر اعضای خانواده پرداخته و اطلاع پیدا کردند که از چند ماه پیش یکی از بستگان زن گمشده به نام علی بابا از او درخواست ازدواج کرده است . برادر زن میانسال در این رابطه به کارآگاهان گفت : حدود چند ماه پیش خواهرم عنوان کرد که یکی از بستگان به نام علی بابا به او پیشنهاد ازدواج داده، اما خواهرم به دلیل آنکه این شخص دارای همسر و فرزند است و از سوی دیگر وی تنها به فکر بزرگ کردن فرزندانش است، با درخواست ازدواج او مخالفت کرده است .وی افزود: پس از اینکه خواهرم این مسئله را بازگو کرد، قصد داشتم تا به سراغ علی بابا بروم، اما خواهرم عنوان کرد که نمی خواهد هیچکس حتی فرزندانش از این موضوع مطلع شوند و به اصرار وی با توجه به اظهارات برادر فقدانی ، کارآگاهان ضمن شناسایی محل سکونت علی بابا اقدام به دستگیری وی کرده ولی او اظهار داشت هیچ اطلاعی از مریم ندارد .تحقیقات پلیس ادامه پیدا کرد و علی بابا به عنوان مظنون اصلی مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت وی به وقوع جنایتی فجیع اعتراف کرد . اعتراف علی بابا به وقوع جنایتی فجیع وی در اعترافاتش گفت اول اردیبهشت ماه به محله ای رفتم که مریم در آن زندگی می کرد و تصمیم داشتم تا بار دیگر درخواست پیشنهاد خود را با مریم مطرح کنم و به همین علت آنقدر منتظر ماندم تا مریم از خانه خارج شد؛ زمانی که مریم از خانه خارج شد با خواهش از او خواستم تا سوار ماشین من شود و او نیز به ناچار و برای آنکه کسی متوجه موضوع نشود سوار شد؛ پس از حرکت ، درباره علاقه ام به وی صحبت کرده و مجددا درخواست خود را مطرح کردم و او بار دیگر و این بار با زبانی تُند به من پاسخ منفی داد و عنوان کرد که حاضر به ازدواج با هیچ شخص دیگری نیست و تنها قصد بزرگ کردن فرزندانش را دارد . در حالی که بسیار عصبانی شده بودم، کنترل خودم را از دست داده و با مریم درگیر شدم و روسری اش را به دور گردن وی فشار دادم . زمانی که به خود آمدم متوجه شدم که مریم فوت کرده و برای همین جسدش را به ویلای خودم برده و در گوشه حیاط ، در زیر خاک پنهان کردم. کشف جسد از دل ویلای شخصی با توجه به اعترافات علی بابا ، کارآگاهان به ویلای متهم مراجعه و موفق به کشف جسد مریم شدند؛ با کشف جسد مقتوله و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

صفحه نخست دیگر روزنامه های اصفهان:

http://www.nesfejahan.net/cms4/upload/photo/p1/1.jpg

http://www.esfahanemrooz.ir/pdf/pic/2375-L-1.jpg

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار