معاون وظیفه عمومی استان قم خبر داد
معاون وظیفه عمومی استان قم از فراخوان مشمولان اعزامی فارغ‌التحصیلان دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی تا مهر 95 در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 17 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قم، ولی ترابی اظهار کرد: تمامی مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان 1395 هستند باید راس ساعت هفت صبح روز شنبه اول آبان ماه به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس قم، حد فاصل عوارضی قم ـ کاشان و عوارضی قم ـ تهران حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند. 

وی افزود: لازم به ذکر است حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

معاون وظیفه عمومی استان قم ادامه داد: تمامی مشمولان، اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

ترابی خاطرنشان کرد: با توجه به ارسال نشدن برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند،برای دریافت معرفی‌نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار