تابناک: جامعه کشاورزان اصفهان که طی این سالها با چنگ و دندان به دنبال احقاق حقوق خود و گرفتن حقابه قانونی خود بودند این روزها بدنبال یکی کردن جامعه مردمی اصفهان هستند تا بتوانند از این راه زاینده رود را جانی تازه داده و احیا کنند.
کد خبر: ۳۱۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 18 October 2016
تابناک اصفهان: در این میان با توجه به اینکه در طومار شیخ بهایی اشاره به همکاری و همیاری بلدیه آن زمان با صنف کشاورزان شده بود، امروز این پیوند تاریخی بار دیگر جان تازه گرفت و صنف کشاورزان را با شهرداری به نمایندگی مردم شهر گره زد.
 
رئیس صنف کشاورزان استان اصفهان که تنها به انعقاد این تفاهم نامه اکتفا کرد و امضا این تفاهم نامه را مطلوب دانست، پاسخی در خصوص جزئیات این تفاهم نامه نداد.
 
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که دقیقا در پی این تفاهم نامه قرار است شهرداری اصفهان و شورای شهر چه اقداماتی در حوزه احیای زاینده رود انجام دهند، حاضر به پاسخگویی نشد.
 
عدم پاسخگویی امینی با این عنوان بود که در نشست مطبوعاتی با حضور شهردار پرده از جزئیات قرارداد برداشته می شود.
 
اینکه شورای شهر و شهرداری تا چه اندازه در احیای زاینده رود نقش می‌توانند داشته باشند یا اگر نقش کلیدی دارند پس چرا تاکنون از انجام این نقش خودداری کردند یا اینکه آیا دایره اختیارات آنها تا چه اندازه هست یا این تفاهم نامه همچون سایر اقدامات، سمبلیک است، پاسخ هیچ یک از این سوالات مشخص نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار