نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: کمبود امکانات بهداشتی، آموزشی و شغلی برای مردم نطنز مشکلات زیادی به وجود آورده و موجب رشد مهاجرت مردم به تهران شده است. بیش از 10 برابر جمعیت فعلی نطنر در تهران زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 18 October 2016
مرتضی صفاری نطنزی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت امام حسین(ع) گفت: به جای بیانیه سیاسی و تذکرنامه‌های تکراری ترجیح می‌دهم مشکلات حوزه انتخابیه‌ام را بیان کنم.

وی سپس به معرفی آثار  فراوان میراث مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی پرداخت و افزود: با وجود ظرفیت و پتانسیل‌های فراوان، حوزه انتخابیه‌ام از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد. فقدان طرح آمایش سرزمینی و نبود راهبرد مشخص اجتماعی و فرهنگی مانع توسعه نطنز شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کاهش میزان بارندگی موجب افت ذخائر آبی  400 قنات در حوزه انتخابیه‌اش شده، افزود: به دلیل کمبود آب شرب، مردم ساعت‌ها فاقد آب آشامیدنی هستند. از مسئولان وزارت نیرو و استانی می‌خواهم به تعهدات‌شان در این زمینه به درستی عمل کنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس تعطیلی صنایع و رشد بیکاری را از دیگر مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌اش برشمرد و اظهار کرد: بهره‌برداری بی‌ضابطه از معادن سنگ نطنز عامل آلودگی محیط زیست و مشکلات عدیده برای مردم منطقه شده است. مردم نطنز نمی‌پذیرند که عده‌ای برای تامین منافع شخصی چهره شهر و طبیعت آنها را تخریب کنند، بدون آنکه ریالی برای توسعه نطنز هزینه شود. مسئولان وزارت صنعت با چه استدلالی چنین اجازه به بهره‌برداران معادن نطنز داده‌اند؟

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار