مدیر راهداری استان:
تابناک: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 160 نقطه حادثه خیز اصفهان توسط کارشناسان راهداری و پلیس راه این استان شناسایی شده است و بر اساس اولویت، نسبت به رفع آنها اقدام می شود.
کد خبر: ۳۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 05 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فرزاد دادخواه با اشاره به وضعیت راه های استان اصفهان اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی راهها ، نقاط و مناطق حادثه خیز جاده های اصفهان در یک برنامه جامع و با استفاده از نظرات کارشناسان راهداری و پلیس راه، شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها و بزرگراههای استان اصفهان از سال 92 آغاز و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: عملیات اصلاح برخی از نقاط حادثه خیز براساس بضاعت و امکانات اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است.

مدیرکل راهداری استان اصفهان اظهارکرد: برای تسریع در عملیات رفع نقاط حادثه خیز استان، بخشی از پروژه ها به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح بخش های دیگر از نقاط حادثه خیز استان در حال انجام است، گفت: در 2 ماه آینده شاهد نتایج اصلاحات انجام شده در جاده های استان خواهیم بود.

دادخواه همچنین به تهیه و تدوین سند ایمنی راههای استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این سند سال گذشته تهیه شد که بر اساس آن وضعیت و نیازهای راههای استان مشخص شده و امکانات مورد نیاز تامین می شود.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان اظهارکرد: میزان فرسودگی راههای استان به دلیل حجم زیاد تردد بالاست و برای حفظ و بهبود آنها هزینه های زیادی نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان روز گذشته در اولین جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان با اشاره به آمار تلفات جاده ای در سال گذشته در این استان گفت: این آمار بسیار نارحت کننده و غیر قابل قبول است و باید با شناسایی مشکلات و آسیب شناسی وضع موجود بگونه ای برنامه ریزی شود که این آمار در سالجاری کاهش یابد.

محمد علی طرفه با تاکید بر پیگیری جدی برنامه جامع کاهش تلفات جاده ای در سالجاری گفت: هر دستگاه موظف است برنامه های لازم را در طول سال و بازه های زمانی مشخص از جمله تابستان و نوروز تهیه و عملیاتی کند.

استان اصفهان در مسیر تردد 9 استان کشور قرار گرفته و دارای 25 هزار کیلومتر راه همسنگ و 11هزار کیلومتر راه غیر همسنگ است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار