کارگردان سینمای اصفهانی خبر داد:
تابناک: کارگردان سینمای اصفهانی گفت: فیلم سینمائی چهار اصفهانی در بغداد در اصفهان تولید و ساخته شده و در نوبت اکران است.
کد خبر: ۳۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 05 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدرضا ممتاز با اشاره به فیلم سینمائی چهار اصفهانی در بغداد اظهار داشت: ژانر این فیلم رئال کمدی بوده و خانواده‌ای را روایت می‌کند که در سال 65 و دوران جنگ قرار دارند وتصمیم دارند از کشور فرار کنند.

وی با اشاره به بازیگران این فیلم افزود: در این فیلم سینمایی اکبرعبدی، نسرین مقانلو، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع، محمودمقامی، پوراندخت مهیمن، جعفردهقان، فریده فوده، امیراحسان فدایی و کیمیا بابائیان ایفای نقش می کنند.

کارگردان سینمای اصفهانی با بیان اینکه برخی از بازیگران این فیلم در کمدی مسعود ده نمکی در اخراجی‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند، تصریح کرد: با وجود این بازیگران، اما محتوا و سبک کار به طور کامل متفاوت بوده و مخاطب با دیدن این فیلم با یک فضای تازه و جدید روبرو می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین نمای کار و لوکیشن‌ها در فضای باز است، بیان کرد: تمام مراحل تولید این فیلم در اصفهان انجام شده و از محله‌هایی مانند رهنان نیز برای ضبط کار استفاده کرده‌ایم.

ممتاز خاطرنشان کرد: برای فضا سازی زمان جنگ از یک پادگان در سپاهان‌شهر با ساخت دکور استفاده کرده‌ایم که این کار برای ما هزینه‌بر بود اما خواست قلبی بنده بر این بود که اصفهان نیز ظرفیت این‌گونه فیلم‌ها را دارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه به اهالی هنر در اصفهن توجهی نمی‌شود، این فیلم با حضو ربازیگران مطرح و سرشناس هم‌چون اکبر عبدی، نسرین مقانلو، ارژنگ امیرفضلی و پوراندخت مهیمن هیچ‌گونه حمایتی نشد در صورتی که ما می‌توانستیم این کار را به شهرک دفاع مقدس برده و از لوکیشن‌های آنجا استفاده کنیم.

کارگردان سینمای اصفهانی گفت: برای نمونه ما در اجرای این پروژه یک اسلحه خوب و یا بی‌سیم خوب نداشتیم که از آن استفاده کنیم و هر بار با مشکل روبرو بوده‌ایم، حداقل انتظار این بود که وسایلی که در اختیار قرار می‌دهند بهتر باشد.

وی اظهار داشت: انتظار ما پس از تهیه فیلم این است که در تبلیغات سطح شهر برای نشان دادن توانایی اصفهان و ظرفیت آن در این امر تلاش بیشتری شود.

به گزارش تسنیم، فیلم سینمائی چهار اصفهانی در بغداد به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ممتاز و هم‌چنین با تهیه کنندگی داریوش باباییان به زودی به اکران عمومی در می‌آید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار