وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
یکی از برنامه های اشتغالزایی تولید محتوا به زبان عربی است که این برنامه از خوزستان آغاز می شود و به در سطح بین المللی عرضه خواهد شد
کد خبر: ۳۲۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 10 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه های اشتغالزا در حوزه فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سند توسعه اشتغال استان خوزستان تنظیم و به زودی اجرایی می گردد. دو مسیر برای توسعه اشتغال خوزستان پیش بینی شده است. مسیر اول شامل توسعه صنایع فولاد، پتروشیمی و آلومنیوم و مسیر دوم شامل توسعه کسب و کارهای پایدار در حوزه IT و ICT ، پوشاک، دامداری و گردشگری و حمل و نقل می گردد. 

ربیعی درادامه اضافه کرد: فعالیت دانشگاه، دولت و بخش خصوصی سه ضلع مهم در توسعه فناوری اطلاعات و استفاده از این بخش برای اشتغالزایی بیشتر است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های دیگر دولت گفت:یکی از برنامه های اشتغالزایی تولید محتوا به زبان عربی است که این برنامه از خوزستان آغاز می شود و به در سطح بین المللی عرضه خواهد شد.

ربیعی افزود: همچنین تا پایان سال 96 تمام طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری به پایان می رسد که هدف از این طرح تثبیت شغل موجود و ایجاد شغل های جدید است؛ درهر هکتار این طرح دو شغل ایجاد می شود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هفت میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در بخش فناوری خوزستان اختصاص داده تا در این حوزه تولید درآمد و اشتغالزایی در این استان اتفاق افتد.


برچسب ها: اشتغال ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار