مدیرکل فرودگاه های گلستان خبر داد
مدیرکل فرودگاه های گلستان گفت: ظرفیت پروازی فرودگاه بین المللی گرگان با توسعه مسیرهای داخلی و پرواز هفتگی به ترکیه در مسیر گرگان - استانبول افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۳۲۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 12 November 2016
مدیرکل فرودگاه های گلستان گفت: ظرفیت پروازی فرودگاه بین المللی گرگان با توسعه مسیرهای داخلی و پرواز هفتگی به ترکیه در مسیر گرگان - استانبول افزایش خواهد یافت.

رامین آذری روز شنبه در جلسه شورای اداری گلستان اظهار کرد: در ماه های اخیر ظرفیت فرودگاه گرگان با افزایش تعداد پروازهای داخلی حدود 64 درصد بیشتر شده است و برای توسعه پروازها و ارائه خدمات مطلوب تر و روزآمد تر در فرودگاه های گرگان و کلاله تلاش می شود.
وی بیان کرد: هم اینک افزایش تعداد پروازهای گرگان - زاهدان از 2 بار به 4 بار در هفته، راه اندازی پرواز هفتگی به بندرعباس و استانبول در دستور کار است که امیدواریم با نتیجه دادن این تلاش ها، در آینده شاهد برقراری و راه اندازی این پروازها و رونق گرفتن هر چه بیشتر فرودگاه بین المللی گرگان باشیم. 
مدیرکل فرودگاه های گلستان به راه اندازی مجدد فرودگاه کلاله نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون خط پروازی کلاله به تهران و بالعکس به صورت منظم ،اما با تعداد اندک مسافران برقرار است و لازم بوده که مسئولان استانی حمایت خود را برای استمرار این خط پروازی و افزایش تعداد مسافران آن، بیشتر کنند.
آذری بیان کرد: اگر تعداد مسافران متقاضی پرواز از فرودگاه کلاله افزایش یابد، راه اندازی مسیرهای پروازی دیگر هم در این فرودگاه واقع در شرق استان گلستان پیگیری و اجرایی می شود.
وی به فعالیت های عمرانی در دست اقدام در فرودگاه گرگان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات این فرودگاه، کوچک بودن ترمینال آن است که ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران را با مشکل مواجه می کند. 
مدیرکل فرودگاه های گلستان بیان کرد: برای حل این مشکل، احداث ترمینال جدید از مدتی قبل با زیربنای 9 هزار و 700 متر آغاز و با پیشرفت 57 درصدی در انتظار دریافت بودجه برای تکمیل و بهره برداری است. 
آذری وعده داد که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، این طرح تا 8 ماه آینده به بهره برداری برسد.
استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان های گرگان (مرکز) و کلاله (شرق استان) است.
فرودگاه بین المللی گرگان هم اینک میزبان بیش از 50 پرواز هفتگی در مسیرهای تهران ، مشهد ، زاهدان ، اهواز و همچنین نجف می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار