مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون 6 هزار سامانه هوشمند تاکسی بر روی تاکسی‌های اصفهان نصب شده است.
کد خبر: ۳۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 11 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن سقایی با اشاره به اینکه نصب سامانه هوشمند تاکسی روی تاکسی‌های اصفهان به صورت جدی دنبال می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 6 هزار تاکسی در سطح شهر اصفهان به سامانه هوشمند تاکسی مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم که تا پایان تابستان جاری سامانه هوشمند تاکسی روی تمام تاکسی‌های اصفهان نصب شود، اضافه کرد: استفاده از سامانه هوشمند تاکسی مزایای بسیاری دارد که رفع مشکل پول خرد از مهم‌ترین مزایای این طرح است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه با نصب سامانه هوشمند تاکسی روی تاکسی‌ها نرخ کرایه به صورت هوشمند، دقیق و عادلانه تعیین می‌شود، تصریح کرد: همچنین با استفاده از این روش نرخ کرایه تاکسی‌ها براساس مصوبات مراجع ذی‌صلاح تعیین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر طرح نصب سامانه هوشمند تاکسی روی تاکسی‌های شهر اصفهان به سرعت در حال اجرا و پیشرفت است، ادامه داد: همچنین استفاده از این سامانه سبب می‌شود که مشکلات بهداشتی ناشی از انتقال پول برطرف شود.

سقایی تاکید کرد: به صورت قطعی استفاده از این سامانه سبب رضایت شهروندان می‌شود و سامانه‌های هوشمند تاکسی در تمام تاکسی‌های شهری باید فعال باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار