اختصاصی تابناک؛ لغو برنامه اصلاح طلبان در روز دانشجو؛
تابناک اصفهان: طبق اطلاع رسانی چند روز گذشته دانشگاه کاشان با همکاری حزب اعتدال و توسعه این شهر از فاطمه هاشمی رفسنجانی برای سخنرانی در روز دانشجو دعوت کرده بود. همچنین فاطمه صادقی، فرزند خلخالی از فعالان حوزه حقوق زنان توسط انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه دعوت شده بود.
کد خبر: ۳۳۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 05 December 2016
به گزارش تابناک اصفهان، طبق اطلاع رسانی چند روز گذشته دانشگاه کاشان با همکاری حزب اعتدال و توسعه این شهر از فاطمه هاشمی رفسنجانی برای سخنرانی در روز دانشجو دعوت کرده بود. همچنین فاطمه صادقی، فرزند خلخالی از فعالان حوزه حقوق زنان توسط انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه دعوت شده بود.

با وجود این مسائل شب گذشته در نامه ای که با امضای دبیر هیأت نظارت دانشگاه کاشان در فصای مجازی منتشر شد، خبر از لغو سخنرانی فاطمه صادقی خلخالی می‌داد. صبح امروز نیز با اعلام مسؤولان دانشگاه کاشان مشخص شد سخنرانی فاطمه هاشمی رفسنجانی هم لغو شده است.

خبرگزاری فارس در خبری که کانال این رسانه منتشر کرد به نقل از منابع آگاه مدعی شد: علت لغو این دو سخنرانی، سوابق سیاسی و حواشی برنامه این دو نفر است اما همچنان مسؤولان دانشگاه علت این اتفاق را بیان نکرده‌اند.

البته گفتنی است برنامه حضور مصطفی معین در انجمن های وابسته به اصلاح طلبان اصفهان برگزار شده و مشکل خاصی در این برنامه ها که اغلب نیز با شعارهای مختلف و حواشی سیاسی همراه بود، به وجود نیامده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
فرزند حلخالی فعال حقوق زنان خخخخخخ دنیا به این خرابیش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
چيکار به پدرش دارين...!

آدم خودش بايد درست باشه////
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار