فرماندار یزد گفت: تلاش دولت در راستای ایجاد اشتغال پایدار است و اهمیت بخشیدن به دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، نقطه سرآغاز ایجاد شغل در کشور و استان است.
کد خبر: ۳۴۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 15 December 2016

به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری در دیدار با مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد، ارتقای دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید صدوقی یزد به دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: تلاش دولت در راستای ایجاد اشتغال پایدار است و اهمیت بخشیدن به این دانشگاه نقطه سرآغاز ایجاد شغل در کشور و استان است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دولت تدبیر و امید زیربنایی و زیرساختی است، تاکید کرد: تاکنون دولت تدبیر و امید اقدامات مطلوبی در راستای ایجاد و بهبود زیرساخت‌ها در کشور انجام داده و تلاش می‌کند آثار این اقدامات زیربنایی هرچه سریع‌تر به جامعه منتقل شود.

فرماندار یزد با بیان اینکه حمایت از دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از اقدامات دولت در زمینه تربیت نیروی کار مفید و موثر بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه طبق گزارش‌های مسئولان ارشد دانشگاه، نزدیک به 100 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار شده یا موفق به کارآفرینی و تحت پوشش قرار دادن دیگر نفرات در حوزه تحصیلی خود شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خروجی برنامه پژوهشی این دانشگاه کاربردی است، خاطرنشان کرد: ایده‌ها و تفکراتی که توسط دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به قطعه و دستگاهی تبدیل شده است، همگی کاربردی و ایفا کننده نقش یاری رسان در جامعه است.

سالاری ابراز امیدواری کرد: با گرایش جوانان و نوجوانان به سمت حرفه‌آموزی در آینده‌ای نزدیک مشکلات ناشی از نبود شغل برای فارغ التحصیلان دانشگاه رفع شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار