کد خبر: ۳۵۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 31 December 2016
به گزارش ترنم دنا،عباس شیرزادی رئیس هیئت سوارکاری شهرستان دنا اظهار کرد: این برای دومین مرتبه است که اسب های مورد حمله افراد ناشناس قرار می گیرند.
شیرزادی اضافه کرد: با آغشته کردن "مواد سمی” موجب مرگ بی رحمانه آنها می شوند .
شیرزادی ضمن تأکید بر این که تا به حال ردی از افراد سودجو پیدا نشده گفت:این اسب هشت ماهه باردار بود و یکی از بهترین اسب های مسابقه ای بنده است که از نژاد اسب های عرب خالص است.
وی گفت: این اسب به نام "خانمی” دارای شناسنامه بوده و میکرو چیپ دار و دارای سه عنوان قهرمانی، یک طلا و یک نقره در استان اهواز بوده است.
شیرزادی ارزش اسب فوق را مبلغی بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کرد و اظهار داشت:ماده اسب فوق طبق معامله ای که با طرف ساکن در شهرستان شهر رضا صورت گرفته بود،قرار بر انجام معامله و انتقال اسب به این شهرستان شده بودیم ، اما در شامگاه روز گذشته این اسب توسط فرد یا افراد سودجو به طرز وحشتناک کشته شد.
رئیس هیئت سوارکاری شهرستان دنا در ادامه عنوان کرد: برای نگهداری اسب هایم مجوز نگهداری در شهر را نداشتم و قطعاً مسئولین بهداشت محیط شهرستان دنا با بنده برخورد می کردند.
وی گفت:به همین خاطر تصمیم به احداث یک سوله کوچک جهت نگهداری این حیوانات در اراضی شهرک گلخانه ای شهر سی سخت گرفتم که در آن اراضی نیز مورد واکنش سازمان جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفتم چرا که به فرموده این دو نهاد دولتی ساخت برای احداث ساختمان و نگهداری دام و طیور در این منطقه ممنوع است.
وی در پایان عنوان کرد درخواست من از مسئولین شهرستانی این است که با ارائه مکانی مناسب یا واگذاری زمین به بنده اجازه احداث یک سالن برای نگهداری اسب ها داده شود تا این همه خسارت سنگین به اسبها و اسب سورای وارد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار