بیماران سرطانی هنوز به تهران می روند؛
تابناک: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امسال در حالی ادعای راه‌اندازی پیوند مغز استخوان در بیمارستان امید را مطرح کرد که بسیاری آن را یک ادعا دانستند و البته اصغری بعد مدت‌ها که همچنان بر این ادعا بود، خبر از عدم تکمیل کادر پزشکی متخصص برای پیوند مغز استخوان در اصفهان داد.
کد خبر: ۳۵۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 08 January 2017
تابناک اصفهان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امسال در حالی ادعای راه‌اندازی پیوند مغز استخوان در بیمارستان امید را مطرح کرد که بسیاری آن را یک ادعا دانستند و البته اصغری بعد مدت‌ها که همچنان بر این ادعا بود، خبر از عدم تکمیل کادر پزشکی متخصص برای پیوند مغز استخوان در اصفهان داد.
 
وی بیان داشت: برای پیوند مغز استخوان نیازمند تیم تخصصی از پزشکان هستیم که هنوز این تخصص‌ها در کنار هم برای انجام این پیوند قرار نگرفته است.
 
اصغری بیان داشت: به منظور انجام پیوند مغز استخوان در حال حاضر شش تخت بیمارستانی در بیمارستان امید اصفهان مستقر کردیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در دو تا سه ماه اخیر ۱۱ پیوند مغز استخوان انجام دادیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که با وجود ادعای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مبنی بر فعالیت بخش پیوند مغز استخوان در بیمارستان سیدالشهدای اصفهان و انجام این پیوند در استان اما همچنان بیماران برای انجام پیوند مغز استخوان به تهران اعزام می‌شوند، ادامه داد: کادر پزشکی که این پیوند را انجام بدهد باید متشکل از تمام تخصص‌ها باشد و چون در اصفهان هنوز این تیم تشکیل نشده است بنابراین کم و بیش پیوند انجام می‌گیرد.
 
اصغری گفت: برای انجام پیوند مغز استخوان نیازمند یک بخش جدایی هستیم که برای راه‌اندازی این بخش نیاز به امکانات مورد نیاز و نیروی انسانی متخصص هستیم که هنوز فراهم نشده است.
 
وی تصریح کرد: به زودی پیوند مغز استخوان به طور کامل در سطح استان اصفهان انجام می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار