رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد از برگزاری نهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور در یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶ 09 January 2017

به گزارش تابناک یزد،حیدر میرفخرالدینی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان یزد اظهار داشت: این المپیاد در تاریخ 26 دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 140 تیم بانوان و آقایان از سراسر کشور در این دوره از المپیاد شرکت خواهند کرد، بیان داشت: تیم‌های حاضر در این المپیاد در چند رشته ورزشی تیمی و انفردای به مدت 6 روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: در پایان 6 روز رقابت میان تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، تیم‌های اول تا سوم در هر رشته معرفی و تجلیل خواهند شد.

میرفخرالدینی با اشاره به اهمیت میزبانی این رقابت‌ها تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد با توجه به وجود فضاها و امکانات مناسب ورزشی و رفاهی توانست مجوز میزبانی این مسابقات را کسب کند و هم‌اکنون کمیته‌های تخصصی برگزاری این المپیاد تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات اولیه به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این المپیاد هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار