معاون اقتصادی استاندار قزوین:
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: با نظارت بازرسان قیمت گوشت قرمز در قزوین کنترل شده و تا هفته آینده قیمت‌ها کاهش می‌یاید.
کد خبر: ۳۵۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 11 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به قیمت گوشت قرمز در استان قزوین اظهار داشت: قیمت گوشت قرمز با نظارت و کنترل بازرسان از هفته آینده کاهش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم یکی از مهم‌ترین دغدغه مردم استان قزوین تأمین مایحتاج و خرید از بازار بوده که با افزایش قیمت برخی از کالاها روبه‌رو هستند که برای کاهش نرخ برخی از کالاها تدابیری اندیشیده شده است که اعمال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: مردم استان قزوین برای تهیه گوشت در روزهای اخیر با افزایش قیمت آن روبه‌رو بوده‌اند که از هفته آینده با توجه به تدابیر اتخاذ شده شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم.

حبیبی عنوان کرد: مسؤولان دستگاه‌های متولی در این زمینه همکاری خود را بیش از پیش گسترش داده و نظارت بر کالاها را در اولویت کاری خود قرار می‌دهند.

این مسؤول یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اقدامات مسؤولان در روزهای پایانی سال کاهش قیمت‌ها بوده تا مردم استان قزوین در این زمینه دغدغه نداشته باشند و کالاهای مورد نیاز خود را سهولت تهیه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین با بیان اینکه قیمت‌های گوشت قرمز و سفید به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود، اضافه کرد: بازار نقش مهم و اساسی در تأمین مایحتاج زندگی مردم دارد که مسؤولان در تلاش هستند تا ناهماهنگی در بازار به وجود نیاید و تمام برنامه‌ها به طور منظم اجرایی شود.

حبیبی در خصوص میوه شب عید خاطرنشان کرد: میوه شب عید و برای میزان ذخیره‌سازی آن تدابیر لازم اندیشیده شده تا مردم استان قزوین دغدغه و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار