کد خبر: ۳۶۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 14 January 2017
به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری مراسم دعاخوانی زرتشتیان در سوگ هاشمی رفسنجانی نشأت گرفته از پندار نیک زرتشتیان نسبت به ایشان است.

 سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی در مراسم دعاخوانی زرتشتیان که به منظور بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد،‌ ضمن قدردانی از قدرشناسی انجمن‌های زرتشتیان استان یزد،‌ اظهار کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نشانه تفکر نوع دوستی و اعتقاد به ارزش‌های والای انسانی بین‌جامعه‌ زرتشتیان است.

وی گفت: قطعاً جامعه زرتشتیان اندیشه، گفتار و کردار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را نیک پنداشتند که خود را سوگوار ارتحال آن مجاهد می‌دانند و این موضوع برای مسئولان و دست‌اندرکاران نظام و انقلاب اسلامی ایران، امری بسیاری مهم و ارزشمند است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس دهم دوستی و وحدت را عامل اصلی پیشرفت انسان‌ها در عرصه‌های مختلف دانست و بیان کرد: احساس مسئولیت در قبال یکدیگر الفبای مقدماتی ایجاد وحدت و همبستگی بین انسان‌ها با اعتقادات مختلف است.

موسوی در پایان اعضای جامعه زرتشتیان را شهروندان یزدی عنوان کرد و ادامه داد: علی‌رغم این که جامعه زرتشتیان یک نماینده در مجلس دهم دارند ولی زرتشتیان استان یزد همچون دیگر یزدی‌ها از حقوق برابر برخوردارند و می‌توانند مسائل، ‌پیشنهادات و مشکلات خود را با نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی مطرح کنند و نمایندگان هم خود را موظف به پیگیری مسائل آنها می‌دانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار