کد خبر: ۳۶۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 15 January 2017


کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: چه خبر؟!
گفتم: یک فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده از فرانسه با کف و سوت و هورا وارد فرودگاه مهرآباد شد!
گفت: اینکه کف و سوت و هورا و جشن و... ندارد! مطابق برجام قرار بود تحریم فروش هواپیما به ایران لغو شود. حالا در مقابل سفارش دهها فروند فقط یک فروند آمده که نشانه بدعهدی آمریکاست و جای تأسف‌ دارد نه ذوق‌زدگی.
گفتم: کیهان قبلا پیش‌بینی کرده بود که احتمالا در آستانه انتخابات یک یا دو فروند هواپیما می‌فرستند که در انتخابات به عنوان دستاورد برجام فاکتور کنند!
گفت: لغو تحریم فروش هواپیما فقط یک بخش کوچک از تعهدات حریف در برجام بود که حالا فقط یک بخش کوچک از آن بخش کوچک را با کف و سوت و هورا فرستاده‌اند، کجای این ضرر هنگفت و کلاهبرداری غربی‌ها جای جشن دارد؟!
گفتم: چه عرض کنم؟!  یارو توی اتوبوس دید یکی از مسافرها ساک دستی خود را باز کرد و از درون آن یک ساک کوچک درآورد. آن را هم باز کرد و یک کیف از آن بیرون آورد. کیف را هم باز کرد و یک کیف کوچکتر بیرون آورد. در آن را باز کرد و یک دستمال کاغذی درآورد که درون آن یک قوطی کبریت بود. دو تا چوب کبریت بیرون آورد. یکی را دوباره توی قوطی گذاشت. چوب کبریت دوم را از وسط نصف کرد و با آن دندان خود را تمیز کرد و...! یارو که داشت نگاه می‌کرد با عصبانیت گفت؛ مرد حسابی! یک خلال دندان که نیاز به آن ساک بزرگ و کیف و... ندارد!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار