رئیس کمیسیون اصل 90 مطرح کرد
رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: طی سال جاری، 500 میلیون دلار سرمایه در بخش سرمایه‌های خارجی حوزه صنعت استان قزوین جذب شده که این آمار نشان‌دهنده پویایی صنعت است.
کد خبر: ۳۶۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، داوود محمدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: طی سال جاری، 500 میلیون دلار سرمایه در بخش سرمایه‌های خارجی حوزه صنعت استان قزوین جذب شده که این آمار نشان‌دهنده پویایی صنعت است.

وی افزود: به صورت تقریبی یک هزار شرکت که مشکلات مالی و بحرانی را به خود اختصاص داده بود با اجرای طرح بهین‌یاب بخشی از مشکلات آن‌ها برطرف شده است و شرکت‌هایی که 60 درصد فعال بوده در این زمینه از آنان حمایت می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: قزوین ظرفیت‌های قابل توجهی را در حوزه صنعت به خود اختصاص می‌دهد که از نمونه آن می‌توان به تولید قطعات خودرو و 15 شرکت در سطح پایین‌تر اشاره کرد که این ظرفیت‌ها فرصت‌های شغلی را برای 15 تا 20 هزار نفر در این صنعت ایجاد کرده است.

محمدی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه در عرصه محصولات خودروهای شرکت‌ها موجب ایجاد نوعی تعامل بین استان‌های مختلف می‌شود و این تبادل تجارب می‌تواند به صنعت استان قزوین هم کمک کرده و در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد تأیید مقام معظم رهبری است، تولیدات استان در این نمایشگاه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت خودرو حاصل دست‌رنج تولیدات استان قزوین بوده و توانسته نسبت به معرفی محصولاتی که حاصل تولید تولیدکنندگان فرزندان این استان است، وجه ممتاز محصولات خود را به نمایش بگذارد.

رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: امیدواریم مجموعه این اتفاقات دست به دست هم داده تا بتوانیم واحدهای تولیدی که در راستای اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارد را معرفی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار