آتش‌‌نشانی : هشدارهای لازم را داده بودیم
تابناک: سخنگوی آتش‌نشانی با تشریح جزئیاتی از لحظه فروریختن ساختمان پلاسکو از وقوع چند انفجار مهیب لحظاتی پیش از ریزش ساختمان پلاسکو خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 19 January 2017
جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر وقوع چند انفجار پیاپی لحظاتی پیش از فروریختن ساختمان در تشریح جزئیات فروریختن ساختمان پلاسکو به دنبال حریق صبح امروز اظهار داشت: در لحظات پایانی مهار حریق این ساختمان به یک باره چند انفجار بسیار شدید و پیاپی در طبقات فوقانی پاساژ پلاسکو رخ داد که پس از چند لحظه کل 15 طبقه ساختمان پلاسکو فروریخت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: متاسفانه در حال حاضر هیچ آمار دقیق و موثقی از تعداد آتش‌نشانان گرفتار در زیر آوار وجود ندارد و کمیته آماریابی برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه ساختمان پلاسکو از قدمت بالایی برخوردار بوده و استحکام لازم را نداشته است، گفت: متاسفانه پیش از این سانحه بارها آتش‌نشانی نسبت به ایمن نبودن این ساختمان هشدارهای لازم را داده بود ولی متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: حجم این حادثه به اندازه‌ای است که به نظر می‌رسد باید منتظر شهادت تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی باشیم ولی هنوز هیچ چیز مشخص و قطعی به ما اعلام نشده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار