«کاظم افرندنیا» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری است و در انتظار عمل جراحی به سر می‌برد.
کد خبر: ۳۶۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 21 January 2017
«پانته‌آ افرندنیا» دختر کاظم افرندنیا در گفت‌وگو با فارس گفت: پدرم روز پنجشنبه حالش خوب بود، اما یکباره گفت که سرم درد می‌کند و به زمین افتاد. بلافاصله ایشان را به بیمارستان رساندیم، آنجا به ما گفتند که فشارش خیلی بالا رفته و یکی از مویرگ‌های مغز پدرم پاره شده است. بعد از آن هم خونریزی شدیدی داشته است.

وی ادامه داد: پدرم بعد از رسیدن به بیمارستان و همان روز پنجشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر نیز از سطح هوشیاری پایینی برخوردار است. قرار است بعد از آنژیو نیز عمل دوم صورت بگیرد که به گفته پزشکان از ریسک بالایی برخوردار است. دکترها معتقدند که اگر تا به حال دوام آورده به خاطر قدرت بدنی بالا بوده ولی متاسفانه در حال حاضر پدرم از طریق دستگاه تنفس می‌کند.

دختر افرندنیا در پایان از مردم خواست برای بهبودی حال پدرش دعا کنند.

به گزارش فارس، «کاظم افرندنیا»  متولد سال ۲۴ شهر نائین است و دیپلم هنرستان هنرهای زیبا دارد. او فعالیت هنری خود را از سال ۵۴ آغاز کرده است. او در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری ایفای نقش کرده که از جمله آنها می‌توان به معمای شاه، ستایش ۲، خانه‌ای در تاریکی، دلیران تنگستان و ... اشاره کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار