کد خبر: ۳۶۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 12 January 2017
به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز جمعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی  با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به بهانه رونمایی از نشان کیفیت برتر پروژه های مشارکتی شهرداری اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
مسعود صرامی، مدیرعامل پروژه شهرک سلامت اصفهان از روند اجرایی این پروژه خبر داد و افزود: برآورد مالی این پروژه 2 هزار میلیارد تومان است که امیدواریم تا پایان سال جاری محقق شود.
وی در خصوص توجه شهردار اصفهان به پروژه‌های بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: برای مثال شهردار اصفهان هر ماه یکبار برای بررسی وضعیت پیشرفت شهرک سلامت اصفهان جلساتی را با تیم مدیریتی خود در محل این پروژه برگزار می‌کند.
توجه ویژه شهرداری اصفهان برای بازگشت سرمایه‌ سرمایه‌گذاران
امین‌پور، سرمایه‌گذار شرکت اقیانوس ایرانیان کیش که پروژه آکواریوم در اصفهان را بهره‌ برداری کرده است به توجه ویژه شهرداری اصفهان برای بازگشت سرمایه‌ سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: شهرداری اصفهان در این زمینه همکاری خوبی را با سرمایه‌گذار خارجی داشته و این امر باعث تشویق این شرکت به اجرای پروژه‌های دیگر در این شهر شده است.
محسن نجفی فر نیز که از 8 سال گذشته سرمایه‌گذاری در بخش پل‌های هوایی مکانیزه را در اصفهان آغاز کرده است با تعریف خاطره‌ای از دوران کودکی‌اش گفت: از کودکی تا حدود 8 سال گذشته که جوان تر بودم از ورود به شهر اصفهان واهمه داشتم و این در حالی است که در اولین نشست در شهرداری اصفهان برای سرمایه‌گذاری در بخش پل‌های هوایی مکانیزه موفق به انعقاد قرار داد شدم و این امر باعث شده است که مرکز اصلی فعالیت‌های خود را شهر اصفهان قرار دهم.
در این راستا باید یادآور شویم که شهرداری اصفهان با توجه به برنامه‌ریزی‌های دقیقی که در حوزه توسعه شهری در دستور کار خود قرار داده است توانسته از معضلات اقتصادی کشور به اندازه قابل توجهی عبور کند و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران از وضعیت اقتصادی بهتری نسبت به دیگر کلانشهرها برخوردار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار