چهارمین کنفرانس بین المللی دو روزه سلامت زنان با حضور صاحبنظران ، متخصصان و کارشناسان درمانی ، آموزشی و بهداشتی سراسر کشور روز چهارشنبه در شیراز گشایش یافت.
کد خبر: ۳۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 20 May 2015
مسوول چهارمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان در حاشیه آیین افتتاحیه این کنفرانس بیان داشت:این همایش با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت زنان و ارائه نتایج تحقیقات انجام شده در این زمینه برگزار شده است.

کامران باقری لنکرانی اظهار داشت: پس از فراخوان این همایش 800 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 300 مقاله برگزیده شده است و از این میان 25 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود.

رییس مرکز تحقیقات و سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در این همایش چهار پانل تخصصی نیز برگزار و بقیه مقالات برگزیده در قالب پوستر به شرکت کنندگان ارائه می شود.

باقری لنکرانی اضافه کرد: بسیاری از عوامل بیولوژیکی،اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و اقتصادی وضعیت سلامت زنان را تحت تاثیر قرار می دهد.

مسوول چهارمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان، بیان کرد: زنان به دلایل فیزیولوژیکی مانند دوران بارداری، شیردهی و یائسگی احتمال بیشتری برای ابتلا به بیماری ها دارند.

باقری لنکرانی افزود: امروزه مدیریت مسائل مرتبط با بهداشت باروری، سلامت سالمندی بانوان، کنترل بیماری های قابل انتقال و نیز بیماری های غیر قابل انتقال بیش از گذشته ضروری است.

به گفته وی ، دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون موفق به برگزاری چهار همایش بین المللی در زمینه سلامت زنان شده که دستاوردهای آن در ارتقا ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری ها اثر گذار است.

چهارمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان که تا فراد (پنجشنبه) ادامه دارد با حضور جمعی از متخصصان و صاحبنظران ایرانی و با همکاری یکی از دانشگاه های هلند و موسسه های آموزشی کانادا برپا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار