رویا شرکت خبر داد:
تابناک: رئیس هیئت مدیره خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه گفت: والدین مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه، پس از تولد دو کودک مبتلا به این بیماری، با روش جدید بارداری صاحب فرزند سالم شدند.
کد خبر: ۳۷۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 12 February 2017
تابناک اصفهان: رویا شرکت اظهار داشت: یکی از خانواده‌های تحت پوشش خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه پس از تولد دو کودک مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه که یکی از آنها نیز بر اثر شدت بیماری فوت کرد، با روش جدید بارداری، صاحب فرزند سالم شد.

وی بیان داشت: والدین این نوزاد به دلیل نقص ژنتیکی که داشتند، دو فرزند اول آنها به این بیمارd مبتلا شدند اما توانستیم به روش جدید بارداری، فرزند سالم را به این خانواده هدیه کنیم که یک نوید بزرگی برای خانواده آنها و یک اتفاق مهمی در حوزه پزشکی بود.

رئیس هیئت مدیره خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: با تست های سلامتی که در حین بارداری از مادر گرفته شد و البته تست سلامت از نوزاد، تاکنون هیچ نقص ژنتیکی یا بیماری در نوزاد مشاهد نشده است.

وی اضافه کرد: اینکه آیا در دوران رشد یا بزرگسالی این نوزاد دچار بیماری شود هنوز مشخص نیست و نمی توان در این خصوص اظهار نظری داشت.

شرکت اعلام کرد: والدین این نوزاد به دلیل ازدواج فامیلی که داشتند، صاحب دو فرزند بیمار با نقص ژنتیکی شده بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار