بیمه بیکاری کارگران را خانه نشین کرد؛
تابناک: هیئت اجرایی پلی اکریل اصفهان در حالی کارگران این کارخانه را تشویق به دریافت بیمه بیکاری کرده است که در نامه ای جدید اعلام کرده است که تمام افرادی که زیر بار بیمه بیکاری بروند با سرپا شدن کارخانه، باز هم به کار گرفته می شود.
کد خبر: ۳۷۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 17 February 2017
تابناک اصفهان: هیئت اجرایی پلی اکریل اصفهان در حالی کارگران این کارخانه را تشویق به دریافت بیمه بیکاری کرده است که در نامه ای جدید اعلام کرده است که تمام افرادی که زیر بار بیمه بیکاری بروند با سرپا شدن کارخانه، باز هم به کار گرفته می شود.
 
کاویانی عضو هیئت اجرایی کارخانه پلی اکریل اصفهان با اشاره به اینکه بیمه بیکاری کارگران پلی اکریل 15 روزه پرداخت میشود، گفت: هریک از کارگرانی که برای بیمه بیکاری اقدام کند نگران بازگشت خود به کارخانه نباشند.
 
پلی اکریل که عمر 45 ساله خود را طی کرده است از یکسال گذشته تاکنون به دلیل مدیران ناکارآمد و سو استفاده از اموال کارخانه، سبب ورشکستگی آن و رسیدن به نقطه اوج بحران شد.
 
پلی اکریل که 2700 کارگر دارد امروز در تعطیلی کامل به سر می برد و این در حالی که مسئولان این کارخانه معتقدند کارخانه ورشکسته نشده است بلکه تنها خط تولید آن متوقف شده است.
 
یکماه است که این کارخانه هیچگونه تولیدی ندارد و تخصیص اعتبار 20میلیارد تومانی دولت باعث شد که تنها 9 میلیارد آن حقوق معوق کارگران را تا تیرماه تسویه کند و 11 میلیارد تومان آن خرج خطی شود که تنها دو ماه کار داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار