رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از احتمال سیل در ۵ استان خبر داد و با هشدار به مسافران از آنها خواست تا از سفرهای غیرضروری به این استان‌ها اجتناب کنند.
کد خبر: ۳۷۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 17 February 2017
سرهنگ نادر رحمانی با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های همکاران ما و تصاویر دوربین‌های جاده‌ای، شاهد بارش برف در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گیلان و کردستان هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین این شرایط در استان فارس در محورهای اردکان به خرم‌بید، اقلید به یاسوج، گردنه سعادت‌شهر، در استان کرمانشاه محور روانسر به پاوه و گردنه قلاجه، در استان یزد محور یزد به شیراز و آزادراه قزوین رشت در استان قزوین ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: علاوه بر این، گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش باران در اکثر محورهای استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، یزد و کرمان است و در معابر این استان‌ها، طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب محتمل است.

رحمانی در پایان با اشاره به مسدود بودن برخی محورهای فرعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های جنوبی، لازم است تا هموطنان با اطلاع از این شرایط، حتماً از سفرهای غیرضروری خود در این استان‌ها اجتناب کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار