از یازدهم فرودین؛
تابناک: حسین محمدرضایی با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های اخیر، آب زاینده رود با کمی تاخیر باز شد، اظهار داشت: آب هشتم فرودین ماه از سد باز می‌شود و صبح یازدهم فروردین ماه آب در زاینده رود جاری است.
کد خبر: ۳۹۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 26 March 2017

تابناک اصفهان: حسین محمدرضایی با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های اخیر، آب زاینده رود با کمی تاخیر باز شد، اظهار داشت: آب هشتم فرودین ماه از سد باز می‌شود و صبح یازدهم فروردین ماه آب در زاینده رود جاری است.

وی با بیان اینکه کشت غله کشاورزان شرق اصفهان به دلیل بارندگی‌های اخیر کمی آبیاری شد، ادامه داد: آب با حجم ۴۶ میلیون متر مکعب در ثانیه باز و بر بستر رودخانه زاینده رود جاری می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان اصفهان به تبدیل شدن زاینده رود به پارکینگ ماشین در ایام نوروز اعتراض کرد و گفت: ما به این حرکت شهرداری معترضیم و نباید شهرداری حرکتی کند که برای مردم عادی شده و تغییر کاربری زاینده رود در اذهان ایجاد شود.

وی به مهر بیان داشت: مقرر شده بود که شهرداری هر اقدامی که برای زاینده رود انجام می‌دهد با هماهنگی ما باشد که متاسفانه این اقدام، صورت نگرفت.

محمدرضایی با اشاره به اینکه ما به اقدامات قبلی شهرداری از جمله برگزاری مانور آتش نشانی در زاینده رود یا همچنین برپایی مراسمات مذهبی در کف رودخانه و غیره معترض هستیم، اضافه کرد: زاینده رود نباید تغییر کاربردی پیدا کند.

وی همچنین اضافه کرد: در طرح ساماندهی زاینده رود نه عرض رودخانه را کم کردیم نه کف رودخانه را بالا آوردیم تنها آب بندهایی که در سطح زاینده رود بود را حذف کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
خاک بر سر شهرداری و خاک بر سر لصفهانیها که اینقدر خزن که رشما امضای خشک گردن زاینده رود را میکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار