مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون ۱۲۴ هزار و ۶۹۰ خانوار در دور اول سفرهای نوروزی در مدارس استان اصفهان پذیرش شدند.
کد خبر: ۴۰۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 30 March 2017
تابناک اصفهان: محمد حسن قائدی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۷ مدرسه در قالب ۱۳ هزار و ۴۰۰ کلاس درس در سطح استان اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد، اظهار داشت: از این رو پذیرش مسافران در مدارس از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۴ هزار و ۶۹۰ خانوار در دور اول سفرهای نوروزی در مدارس استان اصفهان پذیرش شده‌اند، ابراز داشت: از این تعداد ۹۶ هزار و ۵۸۱ خانوار فرهنگی و ۲۸هزار و ۱۱۰ خانوار غیرفرهنگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان ۶۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تاکنون در این تعداد مدرسه ۷۱ هزار و ۷۵ خانوار اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به اسکان بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان اصفهان در نوروز ۹۵ ابراز داشت: برای سال جاری با توجه به شرایط جوی اعلام شده با استقبال بیشتر مسافران روبرو خواهیم بود.

قائدی ها قیمت مصوب برای هر خانواده پنج نفره در بازه زمانی ۲۴ ساعته از ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون با مشکلی در خصوص اسکان مسافران روبرو نبوده‌ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار