معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پس از بازدید از 75 هزار و 103 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل ترمینال‌ها، پارک‌ها، مراکز اقامتی سطح شهر و بین راهی، 448 مورد نمونه‌برداری غذایی صورت گرفت، با 145 دست‌فروش برخورد و 327 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی پلمپ شد.
کد خبر: ۴۰۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 30 March 2017
تابناک اصفهان: حمیدرضا شتابی با ارائه آمار 14 روز گذشته عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه‌های درمان، بهداشت، غذا و دارو اظهارکرد: در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی با 133 پایگاه فعال و 16 ایستگاه سلامت بالغ بر 49 هزار تماس هماهنگی تلفنی و بیسیم در سطح شهر اصفهان 7 هزار و 737 مورد مأموریت امدادخواهی محقق شد.

وی افزود: از 7 هزار و 737 مورد مأموریت امدادخواهی حدود 2 هزار و 522 مورد مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی و حدود 5 هزار و 215 مورد نیز حوادث غیرترافیکی بوده است؛ همچنین 13 مورد نیز فوت ناشی از حوادث ترافیکی بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حوزه ستاد هدایت و مرکز پایش مراقبت‌های پزشکی نیز ضمن هماهنگی‌های نظارتی به صورت شبانه‌روزی بالغ بر 7 هزار و 857 مکالمه در خصوص انتقال بیماران، اطلاع‌رسانی و هماهنگی بین مراکز درمانی مدیریت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بالغ بر 330 مورد مداخله نظارتی مانیتورینگ صورت پذیرفته و با استقرار کارشناس بیماری‌های خاص، هماهنگی در ارائه خدمات دیالیز به 61 مسافر و 20 نفر غیرمسافر انجام شده است.

شتابی عنوان داشت: در حوزه‌های نظارتی درمان نیز با تیم‌هایی مشتمل بر واحدهای نظارتی اورژانس پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی، مامایی، آزمایشگاه، تصویربرداری دندانپزشکی، درمانگاه‌های شبانه‌روزی و دندانپزشکی، 287 بازدید صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازدید تیم‌های مدیریتی مشتمل بر اعضای هیأت رئیسه و مدیران حوزه معاونت درمان بالغ بر 80 بازدید از مراکز مرتبط ستاد نوروزی را انجام گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به فرآیند رسیدگی به شکایات اضافه کرد: سامانه 190 با توجه به تماس‌های متمرکز وزارتی و انعکاس به ستاد هدایت استان جهت پیگیری ارسال شده که از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر تاکنون به 16 مورد رسیدگی و پاسخگویی شده است.

وی بیان داشت: در حوزه معاونت بهداشتی در سطح استان اصفهان نیز پس از بازدید از 75 هزار و 103 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل ترمینال‌ها، پارک‌ها، مراکز اقامتی سطح شهر و بین راهی، 448 مورد نمونه‌برداری غذایی صورت گرفت، با 145 دست‌فروش برخورد و 327 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی پلمپ شد.

شتابی ابراز کرد: در حوزه معاونت غذا و دارو نیز ضمن 452 مورد بازرسی از داروخانه‌ها، واحدهای تولیدی صنایع غذایی و بررسی آزمایشگاه‌ها، نسبت به پاسخگویی بالغ بر 4 هزار و 626 مورد سؤالات علمی، نیازمندی و کمبودهای دارویی در این 14 روز خدمت‌رسانی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار