به گفته رییس اداره ورزش و جوانان ملایر 15 ورزشکار ملایری در ترکیب تیم های ملی جا گرفتند.
کد خبر: ۴۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 28 May 2015

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر از حضور 15 ورزشکار ملایری در ترکیب تیم های ملی کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا ، مهدی رضایی افزود: با تلاش های بی وقفه روسای هیات های ورزشی، سرمایه گذاری روی تیم های پایه و جوانان و همچنین حمایت های بی دریغ مسوولان این شهرستان، امسال 15 نفر از ورزشکاران ملایر در ترکیب تیم های ملی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در رشته کشتی میثم مصطفی جوکار قهرمان وزن 86 کیلوگرم کشتی جهان در ترکیب تیم ملی کشتی و مسعود مصطفی جوکار به عنوان مربی در همراهی تیم ملی جوانان کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: سینا بیات، علی کلهر، مهدی چهارمحالی و محمد چراغیان چهار والیبالیست ملایری نیز هم اکنون در مرحله پنجم اردوی تیم ملی والیبال هستند.

رضایی بیان داشت: حسن کرمی فر در رشته ووشو، سهراب بهرامی در رشته موتای، امیر صفری در رشته اسکیت، عرفان روزبه در رشته کاراته و احمد غفاری در رشته دوومیدانی از دیگر ورزشکاران ملایری حاضر در ترکیب تیم ملی هستند که سهراب بهرامی موفق شد در تورنمنت ترکیه کمربند و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.

وی افزود: هم اکنون نیز پوریا حسنوند در ترکیب تیم ملی تکواندو دانشجویان، مجید مرادی در تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح و محمدرضا صفایی در مرحله نهایی اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور حضور دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: علاوه بر ورزشکاران حاضر در ترکیب تیم ملی، رضا صفرخانیان نیز به عنوان داور مسابقات انتخابی تیم ملی و کامران روزبه به عنوان مربی تیم کیوکوشین کاراته تزوکا دعوت شده اند.

رضایی گفت:ورزش ملایر همانند سال گذشته با وجود کمبود اعتبارات و منابع مالی همچنان پویا و با نشاط روند رشد خود را طی می کند و با حمایت مسوولان و خیرین ورزشی و تلاش های بی وقفه هیات های ورزشی، خبرهای خوشی در مورد کشتی ملایر در راه است و تیم فوتبال ملایر نیز وارد لیگ استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: پایان هفته جاری میزبان ورزش صبحگاهی استان در دریاچه کوثر و سوارکاری استان در تپه نوشیجان با همکاری هیات سوارکاری استان و حضور 30 سوارکار هستیم.

رضایی همچنین از برگزاری مسابقات پرورش اندام ایران در 13 خردادماه امسال به میزبانی ملایر خبر داد.

شهرستان ملایر دارای بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 40 رشته ورزشی است.

شهرستان ملایر با قرار گرفتن در جنوب شرقی استان، دارای بالغ بر 300 هزار نفر جمعیت است و در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار