هفته دوم رقابتهای کورس بهاره کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبد برگزارشد.
کد خبر: ۴۰۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 08 April 2017
هفته دوم رقابتهای کورس بهاره کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبد برگزارشد.

ارکین نیوز-خداوردی طعنه:در رقابتهای این هفته که با حضور خیل عظیم تماشاگران مشتاق وعلاقمند به این رشته مهیج برگذار شد ۸۰راس اسب از نژادهای ((ترکمن. دوخون وتروبرد داخلی)) در ۷دور ۱۰۰۰متری با یکدیگر به رقابت تنگاتنگی پرداخت.

ارکین نیوز-خداوردی طعنه:در رقابتهای این هفته که با حضور خیل عظیم تماشاگران مشتاق وعلاقمند به این رشته مهیج برگذار شد ۸۰راس اسب از نژادهای ((ترکمن. دوخون وتروبرد داخلی)) در ۷دور ۱۰۰۰متری با یکدیگر به رقابت تنگاتنگی پرداختنند.

در دور اول که اسبها در نژاد ترکمن سن ۲سال ودر امتیاز مبتدی. اسب نازیلا با زمان(۱/۱۰/۵۸)وبا چابکسواری آرمین آق اتابای قهرمان واسب کمپانی با عیدمحمد غراوی نایب قهرمان واسب غنچ اسن با پیمان قلرعطا عنوان سومی را از آن خود کرد . ((در این دور اسبهای صحرا ناز واینان شرکت نکردند.

در کورس دوم اسبها از نژاد دوخون سن ۲سال ودر امتیاز مبتدی اسب برند بازمان(۱/۰۴/۲۵)و باسوارکاری جواد آچاک اول اسب اندری با پیمان قلر عطا دوم واسب ای داز با عید محمد غراوی مقام سوم را بدست آورد.((در این دور اسب دان سولو شرکت نکرد)) .

در دور سوم از این رقابتها اسبها در نژاد دوخون سن از ۳تا۴سال وامتیاز از ۲تا۶ اسب پدرو بازمان((۱/۰۲/۶۴)) با سوارکاری نادر صالحپور اول اسب یاغمر با پیمان قلرعطا واسب هلیا با جواد آچاک عناوین بعدی را کسب کردند((در این دور اسب سی بوی شرکت نکرد.

در دور چهارم از این هفته اسبها در نژاد تروبرد داخلی سن۳سال واز امتیاز ۸تا۱۲ اسب مجیک با زمان((۱/۰/۹۵))با چابکسواری آرمین آق آتابای قهرمان اسب دایاناهج با بنیامین جرجانی نایب قهرمان واسب آرس با جواد اچاک سوم شد(( در این دور اسب نیمار شرکت نکرد)).

در کورس پنجم اسبها در نژاد دوخون سن از ۳تا۴سال واز امتیاز ۱۰تا ۱۴ اسب وسوسه با زمان ((۱/۰۰/۶۹))با سوارکاری متین جرجانی اول اسب ریومنتو با امیر مختومی واسب گالان با ابوطالب چاریزاده عناوین بعددی را به خود اختصاص دادند.

در کورس ششم که اسبها در نژاد دوخون سن از ۳تا۴سال و از امتیاز ۱۶تا۲۲اسب سودانور با زمان ((۱/۰۱/۴۲))با چابکسواری بنیامین جرجانی قهرمان اسب کاپیتان با یاسر جرجانی نائب قهرمان واسب آلکس با حسن رجال مقام سوم را به دست آورد((در این دور اسب استیکت شرکت نکرد .

در دور هفتم وپایانی امروز اسبها در نژاد ترکمن سن از ۳تا۴سال واز امتیاز ۸تا۱۰ اسب سقر قوش با زمان((۱/۱۰/۴۲)) با سوارکاری ابوطالب چاریزاده اول واسب آغوش با مهردادخوجملی واسب یول بارس با آرمین اق آتابای عناوین بعدی را از ان خود کردند.

برندگان پنچ پره ویژه :مبلغ ۱۰۷۴۱۵۰۰۰تومان برای ۴۹۵نف/ نفری ۲۱۷۰۰۰تومان)) (( برندگان سه پرهویژه :مبلغ۲۵۶۲۰۰۰۰تومان برای ۲۴۴نفر/نفری ۱۰۵۰۰۰تومان)) (( در این هفته چابکسوار آرمین آق آتابای با کسب ۲عنوان قهرمانی و۱عنوان سومی بهترین چابکسوار شناخته شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار