مشاور عالی شهردار اصفهان
مشاور عالی شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای بهره برداری هر چه سریعتر از خط یک قطارشهری اصفهان، گفت: طی چند روز آینده فاصله زمان حرکت قطارشهری اصفهان از نیم ساعت به کمتر از 15 دقیقه کاهش می یابد.
کد خبر: ۴۱۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 23 April 2017
تابناک اصفهان: جواد شعرباف در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: خط یک قطار شهری اصفهان با جدیت و تلاش همه جانبه کارشناسان، پیمانکاران، مدیریت شهرداری و استانداری علیرغم وجود مشکلات موجود در تامین منابع نقدی، پیشرفت قابل توجهی داشته است.
 وی تأکید کرد: در شهر اصفهان اهمیت هیچ پروژه ای برای مدیریت شهری اصفهان به اندازه قطار شهری نیست از این رو در صدد هستیم در چند فاز آن را به بهره برداری برسانیم.
مشاور عالی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تا خردادماه امسال خط یک قطارشهری را با بهره برداری از ایستگاه های میدان امام حسین(ع)، انقلاب، سی و سه پل، شریعتی و آزادی به میدان آزادی می رسانیم و تا پایان سال هم ایستگاه های دانشگاه اصفهان، کوی امام ، کارگر و صفه را در مدار بهره برداری قرار خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه با افتتاح این ایستگاه ها، خط یک قطارشهری از ایستگاه قدس تا صفه همه روزه تعداد زیادی مسافر را می توان جا به جا کرد، گفت: تا چند روز آینده فاصله زمان حرکت قطارشهری اصفهان نیز از نیم ساعت به کمتر از 15 دقیقه کاهش می یابد و مسافران بیشتری جابه جا می شوند.
شعرباف افزود: تلاش ما این است که تا اواخر خردادماه 96 فاز سوم خط یک مترو را به بهره برداری برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار