عضو فراکسیون ولایت مجلس
عضو فراکسیون ولایت مجلس با بیان اینکه اسحاق جهانگیری سپر بلای آقای روحانی شده و این یک ضعف در عملکرد رئیس‌جمهور است‌، گفت: ورود جهانگیری سبب تضعیف روحانی در انتخابات پیش‌رو شده است.
کد خبر: ۴۱۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 02 May 2017
تابناک اصفهان- اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به ورود معاون اول رئیس جمهور به عرصه انتخابات و رقابت با روحانی اظهار داشت: جهانگیری خود می‌داند که به عنوان رقیب وارد عرصه انتخابات نشده و به عنوان کاندیدای پوششی و تقویتی روحانی پا در این میدان گذاشته است.

وی با بیان اینکه ورود جهانگیری سبب تضعیف روحانی در انتخابات پیش رو شده است، افزود: تصور جامعه و افکار عمومی این است که اگر رئیس دولت یازدهم عملکرد مثبتی داشته و فردی مقتدر است، نیازی نیست که فردی سپر بلای وی شود، حال که معاون اول رئیس‌جمهور سپر بلای آقای روحانی شده؛ این یک ضعف در عملکرد رئیس جمهور است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با کاندیدا شدن آقای جهانگیری نشان دادند عملکرد دولت یازدهم در سه سال و نیم گذشته نقطه مثبتی نداشته و از آن جایی که مردم ایران به همه چیز آگاه هستند، می‌خواهند با این کار آقای جهانگیری از آقای روحانی در مناظرات دفاع کند.

وی گفت: ورود آقای جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی در انتخابات صحیح نیست چرا که این گونه وقت مردم به پای مناظرات و گفت‌وگوهای این کاندیدای پوششی تلف می‌شود. در حال حاضر آقای روحانی برای تبلیغات انتخاباتی به استان‌های دیگر سفر نمی‌کند و هرجا که می‌رود برای دولت خود تبلیغ می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار