فرماندار اصفهان با بیان اینکه یک هزار و 46 نفر نامزد شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای 14 گانه شهرستان هستند، گفت: از این تعداد 713 نفر نامزد شرکت در انتخابات شورای اسلامی کلان‌شهر اصفهان هستند
کد خبر: ۴۲۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 10 May 2017
تابناک اصفهان- به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی در همایش توجیهی و تبیینی بایدها و نبایدهای تبلیغاتی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان که با حضور معاون دادستان، معاون اداره کل اطلاعات استان، معاون پیشگیری دادگستری، فرماندهی انتظامی شهرستان و اعضای هیأت اجرایی و نظارت شوراها برگزار شد، با بیان اینکه یک هزار و 46 نفر نامزد شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای 14 گانه شهرستان هستند، اظهار داشت: از این تعداد 713 نفر نامزد شرکت در انتخابات شورای اسلامی کلان‌شهر اصفهان هستند که این بیانگر حجم بالای کار در روند اجرای انتخابات است که جز با همکاری و تعامل نامزدها محقق نخواهد شد.

وی افزود: مجریان انتخابات با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید، قانون‌مداری و قانون محوری را باید سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند که این امر تاکنون محقق شده است.

رضوانی با تأکید بر اینکه ترجیح مصالح عمومی و ملی بر منافع شخصی، از جمله نکات مهمی است که نامزدها باید مورد توجه قرار دهند، گفت: با توجه به تحرکات نظامی و ناامنی حاکم بر کشورهای منطقه، کشور ما به برکت خون شهدا و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) از امنیت و اقتدار مثال‌زدنی و شرایط ایده آلی برخوردار است و ترجیح مصالح کشور بر منافع شخصی و جناحی، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت بایدها و نبایدهای تبلیغاتی انتخابات، عنوان کرد: پرهیز از تحریف و تخریب دیگران، رعایت اخلاق در تبلیغات، رعایت عدل و انصاف و اخلاق در مواجهه با سایر رقبا، احترام به رعایت قانون و مقررات، رعایت نظافت شهر و محیط زیست و پرهیز از آلودگی‌های تبلیغات محیطی، از جمله مواردی است که کاندیداها در تبلیغات باید مورد توجه قرار دهند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی نامزدها کاملاً رصد می‌شود، تأکید کرد: نامزدها باید نسبت به معرفی محل ستادها، مسؤولان و اعضای ستادهای خود بر اساس بایدها و نبایدهای تبلیغاتی انتخابات اقدام کنند.

وی به حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف حمایت از نظام و انقلاب اشاره و ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء الله ۲۹ اردیبهشت ماه، شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق حماسه‌ای دیگر، خواهیم بود.

رضوانی در ادامه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام و انقلاب را که به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معززشان بنا شده، بیمه خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون «مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی»، تصریح کرد: هدف ما در این انتخابات، اجرای دقیق مر قانون و ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت حداکثری مردم با سلایق، گروه‌ها و جناح‌های مختلف در انتخابات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار