تابناک: کارشناس مسایل اجتماعی گفت: جوانگرایی در شورای شهر می‌تواند تحولات بنیادینی را در ساختار شهری اصفهان رقم بزند.
کد خبر: ۴۲۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 11 May 2017
تابناک اصفهان: محسن جان‌نثاری با اشاره به اینکه هماهنگی و همدلی اعضای شورای شهر از عناصر تاثیرگذار در ساختار شهر است، اظهار داشت: شورای شهر جایگاه انسان‌های متعهد، کارآمد و متخصص است تا با هم‌فکری و کسب آرای مردم بتوانند در راستای رفع مشکلات شهری گام برداشته و رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه جایگاه شورای شهر کمتر از مجلس شورای اسلامی نیست، ابراز داشت: بر این اساس اعضای شورای شهر نیز باید از میان افراد متدین، متخصص و با تجربه شهر انتخاب شوند و این در حالی است که در سال‌های اخیر کمتر شاهد به کارگیری افراد متخصص در این نهاد مهم بوده‌ایم.

خبرآنلاین نوشت: کارشناس مسایل اجتماعی تاکید کرد: در صورتی که همانند مجلس شورای اسلامی افرادی با تخصص‌‌های مختلف حقوقی، علمی، پزشکی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در شورای شهر حضور پیدا کنند امور مختلف شهری را با مشارکت یکدیگر و متعادل با هم پیش خواهند برد و بدین ترتیب شاهد شکل‌گیری شهری دانش‌محور خواهیم بود؛ موضوعی که در تمام دنیا امروز به آن توجه ویژه می‌شود.

وی ادامه داد: انتخاب شهردار از جمله موضوعات مهمی است که بر عهده اعضای شورای شهر نهاده شده است و بر این اساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه همراهی شهرداری و شورای شهر است که می‌تواند به پیشبرد اهداف یک شهر اسلامی و دانش محور منجر شود.

جان‌نثاری به اهمیت موضوع جوانگرایی در شورا اشاره کرد و گفت: در تمام دنیا جوانان در پست‌های مختلف مدیریتی و ساختاری نظام وارد عمل می‌شوند چراکه با فکر، ایده‌های نوین و پشتکار و با تکیه بر تجربه‌های گذشتگان می‌توانند تحول در ساختار شهر را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر اصفهان نیز نیازمند جوان‌گرایی است، تاکید کرد: امیدواریم مردم در انتخابات شورای شهر به موضوع مهم تخصص افراد بیش از شهرت توجه کنند تا شاهد تغییرات مهم و پیشرفت چشم‌گیر در شهر اصفهان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار