همايش تجليل از نخبگان ucmas iran (مديران،مربيان و دانش آموزان) با حضور مسوولين استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 13 May 2017
زهرا رضايي در آیین تجلیل از نخبگان توسعه ذهن با استفاده از چرتکه (یو سی مس) كه در مجتمع علی ابن ابیطالب اصفهان برگزار شد، گفت: طرح توسعه ذهن بوسیله چرتکه از چهار بخش مراکز آموزشی، مربی، والدین و دانش آموزان تشکیل شده است.
 

زهرا رضایی مدیر موسسه امام علی (علیه السلام) با بیان اینکه این موسسه پنج سال است طرح (یو سی مس) یا توسعه ذهن از طریق چرتکه را در اصفهان آغاز نموده است، گفت: این طرح در کل کشور به همت موسسه نواندیشان پرتو راه ابریشم از سال 1390 آغاز شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته چهارنفر از دانش آموزان اصفهانی به مسابقات بین المللی امارات (یو سی مس) اعزام شدند که حائز مدال و رتبه های برتر شدند.
 

مدیر موسسه امام علی (علیه السلام) با اشاره به اینکه این موسسه نماینده انحصاری (یو سی مس) در اصفهان است، گفت: اکنون بیش از ٨٠ شعبه با 4000 دانش آموزثابت در استان اصفهان تحت آموزش قرار دارند.
وي با تقدير از حمايت هاي استاندار اصفهان و همكاران استانداري خواستار حمايت هرچه بيشتر مسؤولان شد.

زهرا رضایی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در زمینه های آموزشی با همت و اراده و برنامه ریزی موفق باشیم.
 
در ادامه این آیین خانم سعیده قرایی عضو هیات مدیره موسسه نواندیشان پرتو راه ابریشم با اشاره به اینکه اصفهان در بسیاری زمینه ها در سطح کشور پیشتاز است، گفت: اصفهان از جایگاه قابل قبولی در زمینه (یو سی مس) برخوردار است.
 

وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان 49 کشور در طرح جهانی توسعه ذهن با استفاده از چرتکه ثبت شده است، ادامه داد: سال گذشته ایران در مسابقات جهانی در دبي مقام اول جهانی را کسب نمود.

عضو هيات مديره موسسه نواندیشان پرتو راه انديشه از فعاليت هاي زهرا رضايي مدير استان اصفهان تجليل و قدرداني نمود.
سعیده قرایی تصریح کرد: هم اکنون 8٠ هزار نفر دانش آموز در سراسر کشور تحت آموزش دوره های طرح توسعه ذهن هستند و امیدواریم در سال های آینده شاهد پیشرفت هرچه بیشتر آن باشیم.
در ادامه از مدیران برتر استان اصفهان اقای دکتر حمزه (غرب استان)
اقای یاوری زرین شهر
خانم نیاسری کاشان
خانم ضرغامی گلپایگان
خانم خدابخشی اصفهان
خانم جوانمردی اصفهان
خانم بانی زاده اصفهان
خانم رستمی شاهین شهر
خانم احمدی خوراسگان
تجلیل شد واز کلیه دانش آموزان مقام اور کشور ی و دانش اموزانی که موفق به کسب مدرک بین اللمللی شدند تجلیل شد.
 
در پایان از چهار نفر از دانش اموزان مقام آور جهانی که در دبی در بین 45کشور همراه با تیم ایران به مقام قهرمانی دست یافتند به نام اهورا ابولی.. فاطمه زهرا جعفری.. دینا رودباری وملیکا احمدی تجلیل وهدایای ارزنده ای تقدیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار