نماینده مردم لنجان در مجلس رعایت اخلاق در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی و پاسخ به مباحث چالشی را موجب گرم‌تر شدن فضای انتخابات و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات دانست.
کد خبر: ۴۲۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 14 May 2017
تابناک اصفهان- محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بداخلاقی و بدرفتاری نامزدهای انتخابات بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات تاثیر منفی دارد.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: بیم آن می‌رود بخشی از جامعه با نگاه به رفتار و گفتار نامزدهای بداخلاق انتخابات بگویند به دلیل رعایت نشدن طراز و اخلاق انتخابات اصلا در انتخابات شرکت نکنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مردم درخواست کرد گول وعده‌های فریبنده نامزدها را نخورند.

وی ادامه داد: مردم برای اینکه گول شعارهای پوپولیستی را نخورند باید به جای نگاه به ظاهر نامزدها عملکرد حال و گذشته آنان را با مشاوره با صاحبنظران سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بررسی کرده و ملاک بررسی‌هایشان را برنامه‌های قابل اجرای آنها تعیین کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس برنامه‌محوری را مهمترین معیار برای انتخاب نامزدهای اصلح دانست و افزود: اگر برنامه‌های نامزدها خیالی نباشد در تقابل برنامه‌ها با یکدیگر نه مسائل خلاف اخلاق اتفاق می‌افتد و نه شعارهای پوپولیستی و عوام‌فریب موجب وهن جامعه و گول خوردن مردم می‌شود چون در مصاف برنامه‌ها با یکدیگر استدلال و منطق لازم است. به چالش کشیدن برنامه‌های نامزدها به ویژه توسط کارشناسان و صاحبنظران موجب افول سخنان سخیف و شعارهای مردم فریب می‌شود به نحوی که نسیم دانایی بر مردم کم سواد و بی‌سواد مناطق دورافتاده کشور نیز وزیدن گرفته و آرای آنان براساس دانایی به صندوق‌ها ریخته می‌شود نه براساس وعده‌های فریبنده.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار