تابناک: رسول جهانگیری با چهار سال فعالیت و سابقه حضور در شورای شهر، تنها راه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اصفهان را در گرو توسعه صنعت گردشگری می داند.
کد خبر: ۴۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 14 May 2017

تابناک اصفهان: رسول جهانگیری که با سابقه فعالیت در حوزه اصناف و داشتن ریاست اتاق اصناف استان اصفهان در کارنامه کاری خود، اهداف اقتصادی را در اولویت برنامه های خود برای شوای پنجم قرار داده است، می‌گوید: اصفهان دیگر ظرفیت بارگذاری صنعتی و کشاورزی ندارد و تنها ظرفیت باقی مانده برای اشتغال زایی و توسعه پایدار توجه به زیرساخت‌های گردشگری است.

او پرداختن به مسئله زاینده رود و احیای آن را که از مطالبات اصلی مردم اصفهان است، از برنامه‌های خود می داند و اعتقاد دارد: اعضای شورای شهر می توانند به عنوان نماینده‌ مردم مطالبه گر اصلی احیای زاینده رود باشند.

این کاندیدای شورای پنجم که سابقه فعالیت در کمیسیون اقتصادی شورای چهارم شهر را نیز دارد، تقویت حمل و نقل عمومی را با بحث ریلی کردن اتوبوس‌رانی و تسریع در راه اندازی قطار شهری را از دیگر برنامه‌ها و اولویت کاری خود نام می برد و می گوید: در حال حاضر فاز 1 و 2 قطار شهری اصفهان افتتاح شده است و باید به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

او با اشاره به اینکه در یک دوره‌ پیشنهاد داده شد که برای احیای زاینده رود جریان مصنوعی آب را برای 10 تا ۱۸ کیلومتر راه بیندازیم که با مخالفت شدید مسئولان مواجه شد، ادامه می دهد: این اقدام باعث می‌شود که مطالبه استانی ما برای احیای کامل زاینده رود کنار گذاشته شود .

جهانگیری معتقد است: جریان مصنوعی آب یعنی یک چرخش دَورانی آب از مبدا تا مقصد و برگشت آن را شامل می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار