کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما با برجام بین ایران و جهان صلح برقرار کردیم، گفت: اگر رهبر معظم انقلاب حمایت کنند با دکتر ظریف همه تحریم ها را برخواهیم داشت.
کد خبر: ۴۲۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 15 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی عصر یکشنبه در جمع مردم اصفهان در میدان نقش جهان این شهر، با اشاره به اینکه ما آینده ایران را در اختیار فریبکاران و شعار نخواهیم گذاشت، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که رئیس جمهور به عنوان منتخب و نماینده کل ملت ایران و نه به عنوان نماینده یک باند در کشور، انتخاب می شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که از طرف یک گروه خاص نباشد چراکه برای همه کشور تصمیم خواهد گرفت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما امروز صاحب امنیت هستیم، ابراز داشت: این امنیت در سایه همه انسان های فداکار در این کشور ایجاد شده است. باید توجه داشته باشیم که نیروهای نظامی و انتظامی سال های گذشته هم بوده اند و ما این امنیت را مدیون حضور مردم در کنار این نیروها هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید اقوام به دولت اعتماد داشته باشند، اضافه کرد: تنها در این صورت است که می توانیم شاهد امنیت کامل در این کشور باشیم.

روحانی با اشاره به اینکه رئیس جمهور، رئیس شورای عالی فضای مجازی است، افزود: اگر امروز همه به اطلاعات جهان دسترسی دارند حاصل تلاش دولت یازدهم است چنانچه چند بار تصمیم گرفتند شبکه های اجتماعی را ببندند اما این روحانی بود که جلوی آنها ایستاد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی است، ابراز داشت: در دولت ما فضای امنیتی از دانشگاه ها برداشته شد چراکه ما دانشگاه آزاد امن می خواستیم نه دانشگاه امنیتی.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما دیوارها را خراب کردیم و به جای آن پل ساختیم، افزود: تحریم ها بین ایران و جهان فاصله انداخته بود و با خراب کردن این دیوار بین ایران و جهان پل ایجاد شد.

روحانی با اشاره به افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور طی سه و نیم سال گذشته، ابراز داشت: برای مثال در شهر اصفهان در کل سال ۹۲، ۶۵ هزار توریست وارد شد و این در حالی است که تنها در فررودین سال جاری ۸۵ هزار توریست به اصفهان سفر کردند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تعادل بین همه مناطق در دستور کار ماست، گفت: ما می خواهیم تعادل بین کویر خشک در شرق اصفهان و ساختن چهارباغ و هشت بهشت ایجاد شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در دولت یازدهم خطر معضلات محیط زیستی، ۱۴ میلیون نفر از جمعیت غرب ایران را تهدید می کرد، ما با اجرای پروژه هایی توانستیم ارومیه و هورالعظیم را نجات دهیم و در دولت دوازدهم اجرای این طرح ها سهم زاینده رود خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما با برجام بین ایران و جهان صلح برقرار کردیم، ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب یاری و حمایت کنند با دکتر ظریف همه تحریم ها را برخواهیم داشت.

روحانی با اشاره به اینکه ما اجازه نخواهیم داد نفت ما در اختیار عربستان و همسایه غربی و گاز در اختیار همسایه جنوبی قرار گیرد، تصریح کرد: ما به عقب برنمی گردیم. پیشرفت ما رو به جلو و سال ۱۴۰۰ است.

وی با اشاره به اینکه طی سه هفته اخیر، بارها به طرح و برنامه های دوستان توجه کرده و آنها را مطالعه کرده ام، افزود: همه برنامه های بازنویسی سال های ۹۰ و ۹۱ است و ما به سال ۹۰ و ۹۱ بازنمی گردیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: می گویند ما امروز برجام را قبول داریم، باور کنیم؟. شما که هرچه تلاش داشتید و هرچه بیلبورد در تهران داشتیم علیه برجام استفاده کردید و در طول سی ماه گذشته مشغول مبارزه سیاسی بودید و از پشت خنجر می زدید، حالا طرفدار برجام شدید؟.

وی با تاکید بر اینکه حفظ برجام سخت تر از به دست آوردن آن است، گفت: حفظ برجام حفظ صلح و امنیت در کشور است و ما نمی گذاریم زحمات مردم و مسئولان در این زمینه از بین برود.

روحانی با تاکید بر اینکه ما آرامش می خواهیم، ادامه داد: کشور تشنه آرامش است و ما تنش را نمی خواهیم و تنها برای آرامش گام برمیداریم.

وی با اشاره به تصویب و تامین اعتبار قطار سریع السیر اصفهان – تهران نیز گفت: ما عملیات اجرایی را آغاز کرده ایم و در دولت دوازدهم بهره برداری خواهیم کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: زیرساخت های فرودگاه های بین المللی ایجاد شده و در دولت دوازدهم تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه ما اشتغال جوانان را تسریع خواهیم کرد، گفت: چطور آنهایی که در طول هشت سال نتوانستند اشتغال خالص ۱۰۰ هزار نفر را ایجاد کنند، شعار اشتغال میلیونی می دهند.

روحانی با تاکید بر ایجاد ۶۵۰ هزار شغل در سال ۹۵ در کشور، اضافه کرد: هرکس امروز برای آینده شعار می دهد هیچ برنامه ای غیر از پمپاژ پول و تورم ندارد. ما در هنگام انتخاب باید به کارنامه و برنامه افراد رای بدهیم.

این کاندیدای با اشاره با احیای یک هزار و ۱۵۰ کارگاه بزرگ و متوسط تولیدی در استان اصفهان، گفت: ما برای صنعت اصفهان برنامه داریم و مسیرمان را ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: ما می خواهیم همه رسانه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری با هم برابر باشند و خدمات یکسان دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار