سرپرست اوقاف مهدی‌شهر خبر داد
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری مسابقات قرآن کریم با حضور ۵۰۰ قاری در امامزاده قاسم (ع) مهدی‌شهر و در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 15 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محسن براتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جریان برگزاری مسابقات قرآن کریم در شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام زمان (عج)، مسابقات قرآن کریم رده سنی بالای ۱۸ سال در شهرستان مهدی‌شهر در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: ۵۰۰ قاری خواهر و برادر در شهرستان مهدی‌شهر در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم به مناسبت نیمه شعبان و به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی مهدی‌شهر در بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) با هم رقابت می‌کنند.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم در مهدی‌شهر در ۱۶ رشته حفظ، قرائت، معارف، احادیث، تفسیر قرآن کریم، دعاخوانی، خط‌سرایی، همخوانی قرآن کریم، اذان، آثار کوتاه رسانه‌ای و ... در حال برگزاری است، افزود: در اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم طی روزهای آینده از نفرات اول تا سوم این مسابقات در حوزه آقایان و بانوان تجلیل به عمل خواهد آمد؛ نفرات اول به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

براتی در بیان جایگاه مهدویت تصریح کرد: ظهور امام زمان (عج) برای همه ما آرزوی همیشگی است؛ مهدویت بدین معناست که ما ملاک و شاخص راه را بدانیم، ولایت‌پذیر بوده و در خط ولایت باشیم.

وی مهدویت را در دوران غیبت، تمرین ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری دانست و اضافه کرد: باید منتظر بود تا در زمان ظهور خط تراز انقلاب مهدی را گم نکنیم؛ باید به درجه‌ای از خلوص نیت برسیم که تمام داشته و دارایی‌هایمان را برابر ولی امر و امام زمان خودمان ناچیز بگیریم.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: امام خامنه‌ای، ولی‌فقیه زمان ما نائب بر حق امام زمان (عج) هستند و تمرین مهدویت را با اطاعت‌پذیری از منویات و تأکیدات ایشان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار