استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با انتقاد ازکسانی که می گویند توافق برجام بنفع امریکا بوده است، گفت: اگر برجام ثمراتی نداشته است و به نفع امریکا بوده چرا ترامپ رئیس جمهوری تندرو آمریکا می خواهد برجام را به هم بزند.
کد خبر: ۴۲۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 15 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش ایرنا، صادق زیبا کلام شامگاه یکشنبه در ستاد دکتر روحانی در حسینیه حکیم نجف آباد خطاب به مخالفان داخلی برجام افزود: چگونه است که شما آقایان درتهران و ایران فهمیده اید برجام به نفع امریکا بوده اما رئیس جمهوری آنجا نفهمیده است.
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران بیان کرد: برای آفریدن حماسه دیگردر روز29 اردیبهشت و انتخاب آقای روحانی باید همه تلاش کنیم و افراد بی تفاوت را به صحنه بیاوریم و اگر در ریاست جمهوری رای ندهیم، آخرین پنجره دموکراسی را از دست خواهیم داد.
وی افزود: سرنوشت این انتخابات دردست راست و چپ نیست، بلکه دست کسانی است که نسبت به حضور در صحنه انتخابات بی تفاوت هستند و قصد رای دادن ندارند و ما مسئول هستیم که این افراد را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنیم.
وی با بیان اینکه ازسال88 به اینطرف از لحاظ اخلاقی ازچارچوب عدل وانصاف خارج شده ایم، گفت: ازسال 88 به این طرف دروغ، فریب،عوام فریبی، تظاهروشعار پوپولیستی افزایش پیدا کرده و تا وقتی که بزرگان به این بی اخلاقی ها ادامه می دهند، نمی شود از نسل های دهه70 و80 انتظار اخلاق داشته باشیم.
این فعال سیاسی با بیان اینکه چند دلیل باعث پیروزی روحانی درسال 92 شد، گفت: اولین دلیل، رد صلاحیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود، اصولگرایان فکر کردند اگرهاشمی رد صلاحیت کنند برنامه اصلاح طلبان به هم می خورد وآقای هاشمی قهر می کند و اصلاح طلبان دو دسته می شوند و شکست می خورند، اما اینگونه نشد و هاشمی بگونه ای رفتار کرد که باعث اتحاد و انسجام بیشترشد.
زیباکلام گفت: دلایل دیگر پیام رئیس دولت اصلاحات و بیانیه زندانیان سیاسی درحمایت از روحانی بود که باعث به وجود آمدن موج دوم خرداد شد و در سال 92 روحانی پیروز شد .
شهرستان نجف آباد در 25 کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار