امام جمعه موقت اصفهان:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ما برای انتخاب درست کاندیدای اصلح به این نکته توجه کنند که کاندیدای موردنظر آنها در خط انقلاب و ولایت و دارای مدیریت سیاسی، اقتصادی فرهنگی باشد.
کد خبر: ۴۲۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 15 May 2017
تابناک اصفهان- حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد نارضایتی مردم از شیوه مناظرات بودیم، اظهار داشت: مناظره جای تهمت زدن افراد به یکدیگر نیست بلکه باید بر محور بیان برنامه‌ها و طرح‌ها و برای رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه حرکت مناظره‌های اخیر در جهت منفی بود که سه ضرر بزرگ داشت، افزود: این نوع صحبت کردن در حد شخصیت آقایان مورد نظر نبود چراکه مسئولیتی همچون ریاست جمهوری نیازمند فردی متصف به حلم، حوصله و اخلاق سیاسی است.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: اینکه کاندیداها فقط به متهم کردن یکدیگر با به کار بردن الفاظ نامناسب دست بزنند تنها شخصیت خود فرد و وزانت سیاسی آنها را کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: به طور معمول میلیون‌ها نفر از مردم مناظره‌ها را تماشا می‌کنند و این نوع برخوردها تنها موجب بی اعتمادی آنها می‌شود مبنی بر اینک این افراد ضعیف با این همه چالش مطرح قادر به چه اقدامی اساسی خواهند بود و این در حالی است که موارد مطرح شده هیچ‌کدام ارزش این همه بحث نداشت و جزو مسایل حاشیه‌ای بود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه کاندیداها نباید کاری کنند که دشمنان از طرح مسایل حاشیه‌ای ما سوءستفاده کنند، گفت: در واقع برخی از این افراد در زمینه اخلاق سیاسی و منطقی ضعیف عمل کرند و موضوعات حاشیه‌ای را برای تخریب به جای موضوعات اصلی و معضلات در پیش کشیدند.

وی با بیان اینکه برخوردهای چالشی اجازه نداد کاندیداها روی توانمندی مدیریت سیاسی و اقتصادی کشور بحث کنند، اضافه کرد: مشکلات اصلی کشور مانند قاچاق، مواد مخدر، بیکاری، چالش‌های خانوادگی و غیره واقعیاتی است که حق این مباحث آن گونه که باید در این مناظره‌ها ادا نشد اما کاندیداها هنوز فرصت دارند تا برنامه‌ها و طرح‌های خود برای رفع این مشکلات در برنامه ارائه کنند.

حجت‌الاسلام رهبر ابراز داشت: ملت ما برای انتخاب درست باید اخلاق سیاسی و برنامه های افراد را در سخنرانی‌ها، میتینگ ها و نشست های انتخاباتی مدنظر قرار دهند و به این نکته توجه کنند که کاندیدای موردنظر آنها در خط  انقلاب و امام خمینی (ره)، مدافع ولایت فقیه، دغدغه‌مند برای قشر ضعیف جامعه و دارای مدیریت سیاسی، اقتصادی فرهنگی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار