کارشناس امور اجتماعی خبر داد:
تابناک: کارشناس امور اجتماعی گفت: تعامل شورا با گروه‌های صاحب‌نظر برای رفع مشکلات اقتصادی و کم آبی ضروری است.
کد خبر: ۴۲۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 16 May 2017
محسن جان‌نثاری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در طول 14 سال گذشته تمام نام‌گذاری‌های سال را بر اساس اقتصاد پایه‌گذاری کردند، اظهار داشت: تاکید ایشان بر موضوع اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای عملی به جای برگزاری همایش در این ارتباط نشان می‌دهد که باید برنامه‌های محوری مسئولان و اعضای شورا شهر بر این امر متمرکز باشد.
 
 وی با بیان اینکه وررشکستگی بسیاری از کارخانه‌جات و در آستانه تعطیلی قرر گرفتن بسیاری از آنها مانند پلی اکریل نشان از ضعف جدی در زمینه برنامه‌ریزی‌های کشوری و استانی است، افزود: این موضوع نشان از این دارد باید همه مسئولان استانی و کشوری با اتحاد و هم‌دلی عزم جدی و کافی برای رقم زدن اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیرند.
 
کارشناس امور اجتماعی با بیان اینکه اکنون اقتصاد از مهم‌ترین اولویت‌های کشور ما باید باشد، تصریح کرد: پس از رفع مشکلات اقتصادی که دغدغه بسیاری از مردم و گریبانگیر استان است در سایه آرامش حاصل از رفع بحران‌های اقتصاید می‌توان موضوعات دیگر را راحت‌تر مورد پیگیری قرار داد.
 
وی  اضافه کرد: در واقع رفع بحران اقتصادی می تواند تاثیر شگرفی در حل بحران های اجتماعی و فرهنگی وغیره داشته باشد و بر همین اساس است که رهبر انقلاب نیز توجه به راهبردهای اقتصادی نامزدهای انتخاباتی را مورد تاکید قرار داده اند.
 
جان‌نثاری با بین اینکه نگاه به درون کشور و توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور در رفع بحران اقتصادی را مورد تاکید رهبر انقلاب است، ابراز داشت: در این راه نباید از اعتماد به جوانان با تجربه و متخصص غقفلت کنیم چراکه هر جا اعتماد به جوانان را تجربه به پیشرفت های چشمگیر و باورنکردنی دست  یافتیم.
 
وی زاینده‌رود و رفع مشکلات اقتصادی استان از جمله بیکاری و تعطیلی کارخانه‌جات را از اولویت‌های مهم شورا برشمرد و گفت: تعامل با گروه های صاحب نظر در این زمینه ها از وظایف اعضای متخصص شوراست که می‌تواند به رفع مشکلات بسیار کمک کننده باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار