جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: انتخابات در استان اصفهان به صورت مستقیم توسط ۱۴ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی تامین امنیت می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 18 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی فرماندهی انتظامی اصفهان برای تامین امنیت انتخابات اظهار داشت: در نگاه نخست مجموعه برآوردهای نیروی انتظامی این پیام را به ما می‌دهد که یکی از امن‌ترین انتخابات در طول 4 دهه انقلاب اسلامی را خواهیم داشت.

وی افزود: در نیروی انتظامی تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری شایسته انتخابات در نظر گرفته شده است و از مدت‌ها قبل برای مدیریت هفته منتهی به انتخابات که هیجانات گاهی نیز به اوج خود می‌رسید آمادگی پیشگیری از تخلفات را داشتیم.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: حدود 14 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی به صورت مستقیم از ساعات دیگر وظایف خود را براساس آموزش‌ها و امکانات اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه از نخستین ساعات بامداد فردا تمام شعب اخذ رای با نهایت دقت و هوشیاری توسط عواملی که برای حفاظت از شعب تعیین شدند از مردم استقبال خواهند کرد و ما آمادگی داریم تا امنیت شعب را فراهم کنیم.

حسین زاده گفت: تا آخرین دقایقی که انتخابات ادامه دارد شامل اخذ رای و شمارش آرا با آمادگی کامل در خدمت مردم هستیم و تمام ساز و کار لازم برای تامین امنیت انتخابات فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه مردم پای‌بند به قانون هستند مشکلی نداشتیم، برخی تخلفات جزئی در اصفهان و برخی شهرستان‌ها رخ داد که نیروی انتظامی در معیت عوامل قضایی وظیفه خود را انجام دادند اما به گونه‌ای نبود که قابل ذکر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار