فرمانداران شهرستانهای شمال استان اصفهان مشارکت مردم در انتخابات را یک نعمت الهی و فرصتی برای اعلام حضور مردم در صحنه و تجلی وحدت ملت ایران دانستند.
کد خبر: ۴۲۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 18 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش ایرنا، فرماندار کاشان با تاکید بر لزوم حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های اخذ رای، گفت: فرمانداری با تدابیر و تمهیدات آمادگی لازم را برای ثبت حضوری باشکوه در انتخابات و حماسه ای ماندگار دارد.
حمیدرضا مومنیان با دعوت از مردم به حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات، نامزدها و آحاد مردم باید در مقابل قانون که شامل همه می شود، تمکین کنند.
وی مهم ترین اصل در انتخابات را حفظ سلامت و صلابت نظام بیان کرد و افزود: همه مسئولان وظیفه دارند با همبستگی و اتحاد زمینه لازم را برای مشارکت همگانی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم کنند.
فرماندار اردستان نیز برگزاری انتخابات پرشور و سالم را موجب عزت مندی وغرور نظام اسلامی دانست و گفت: همه تلاش دست اندرکاران و ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم و به دور از تنش خواهد بود.
علیرضا غیور با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات دارند، اظهار کرد: هدف مشترک دست اندرکاران و نامزدها زمینه سازی حضور سالم و حداکثری مردم در پای صندوق های رای و عمل به تکلیف شرعی و ملی است.
وی تاکید کرد: نامزدها باید مراقب باشند فضای رقابتی انتخابات را به فضای تقابل تبدیل نکنند و ارزشهای نظام و انقلاب را زیر پا نگذارند.
وی با اشاره به شعور بالای رای دهندگان یادآور شد: نامزدها با ارائه برنامه و داشتن تفکر وارد عرصه تبلیغات شده و بدانند مردم به برنامه، هدف و رفع مشکل ها رای می دهند لذا از تخریب و فریب دیگران پرهیز کنند.
غیور گفت: هر رای در سرنوشت شهر و کشور تاثیرگذار خواهد بود و مردم با حضوری پرشور در پای صندوق های رای گیری چشم دشمنان نظام را کور و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند.
فرماندار آران و بیدگل نیز گفت: با توجه بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له، مردم در روز 29 اردیبهشت امسال با مشارکت حداکثری در انتخابات باعث خلق حماسه سیاسی بزرگ در کشور خواهند شد.
ابوالفضل معینی نژاد افزود: در طول 38 سال گذشته ملت شریف ایران در برابر هجمه های استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی کرده که حاصل آن نصرت الهی بود که شامل حال ملت ایران شد.
وی تاکید کرد: اگر مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات به وظیفه های خود بخوبی عمل کنند مردم هم با بصیرت و بینش سیاسی در انتخابات شرکت کرده و تمامی فتنه های دشمن نقش بر آب خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مردم ولایی این شهرستان همگام با امت وفادار ایران به آرمان و ارزش های انقلاب در روز 29 اردیبهشت با مشارکت آگاهانه در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور رقم خواهند زد.
فرماندار نطنز هم گفت: هرچقدر مشارکت مردم در پای صندوق های اخذ رای بیشتر باشد، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان بیشتر می شود.
یوسف حسنی مهمترین وظیفه مجریان انتخابات را عمل به قانون و مقررات بیان کرد و افزود: فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و همچنین صیانت و حفظ و حراست از آرای مردم از جمله وظیفه های مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.
وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مایوس‌کننده دشمنان است، تاکید کرد: اصلی‌ترین مسئله برای حفظ سلامت انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی و اجرای قانون است.
وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات ایران بر تحولات منطقه به ویژه در کشورهای حوزه خلیج فارس، سوریه و عراق نیز موج بیداری اسلامی تأثیرگذار می گذارد، یادآور شد: دست اندرکاران باید همواره رعایت اخلاق و بی طرفی، مر قانون و شفافیت را در تمام فرآیندهای انتخابات مورد توجه قرار دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار