رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان انتخابات شوراها و سپردن بودجه 24 هزار میلیارد تومانی پایتخت که برابر با بودجه عمرانی کشور بوده بسیار اهمیت دارد، تاکید کرد: مردم با شرکت در انتخابات شوراها باید افراد پاک دست و ساده زیست را برای این پست مهم انتخاب کنند.
کد خبر: ۴۲۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 18 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش ایرنا، «مهدی چمران» عصر چهارشنبه در دومین گردهمایی ستاد حامیان خدمت در شهرری با یادآوری اینکه پایتخت به اندازه چند کشور خاورمیانه و دو استان کشور جمعیت و وسعت دارد، افزود: مشارکت و شرکت گسترده مردم در انتخابات شورای شهر تهران برای تعیین 21 نفر که بودجه و مدیریت این کلانشهر را می خواهند به آنان واگذار کنند به اندازه انتخابات ریاست جمهوری اهمیت دارد.
وی به نامزد شدن 3 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و ادامه داد: شناخت فرد اصلح و مطالعه سابقه کاری تمامی کاندیداها برای مردم تقریبا غیرممکن است از همین رو جریان ها و گروه های سیاسی مطرح کشور با ارائه فهرست هایی که در آنها تمامی تخصص های حوزه شهری اعم از علوم اجتماعی، حقوق، شهرسازی و معماری گنجانده شده مردم را دراین امر کمک می کنند.
چمران با بیان اینکه 29 فرودین روز سرنوشت سازی برای کشور و مدیریت شهرهای آن است ، ادامه داد: مردم شرکت در انتخابات را باید یک وظیفه شرعی و عبادت به حساب آورند و با انتخابات افراد اصلح، کشور را به سمت توسعه و آبادانی سوق دهند.
دومین گردهمایی ستاد حامیان خدمت عصر چهارشنبه با حضور چمران رئیس شورای شهر تهران و برخی از اعضای فعلی این شورا در شهرری برگزار شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار