وزیرنفت گفت: دولت تدبیر وامید در چهار سال گذشته دستاوردهای زیادی برای کشور به همراه داشته که یکی از بزرگترین این دستاوردها خروج از تحریم ها وارتباط و تعامل سازنده با سایر کشورها بود.
کد خبر: ۴۲۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 18 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان از آران. و بیدگل، بیژن زنگنه شامگاه چهار شنبه در دیدار بامردم شهرستان آران و بیدگل در مسجد قاسم بن الحسن این شهر اظهار کرد: دولت یازدهم دولت تعامل و تدبیر است شاید رمز موفقیت این دولت به خاطر همین دو عنصر کاربردی عصر ارتباطات باشد.

وی ادامه داد: دنبال تنش٬ آشوب و جنگ نیستیم البته این بدین معنا نیست که ترسو باشیم و از جنگ و دفاع از میهن خودگریزان باشیم؛ اگر پای دفاع از کشور به میان آید دهان دشمن را خرد می کنیم و او را سرجای خویش می نشانیم، اما حرف ما تعامل با منطق و گفت و گو با جهان پیرامون است.

زنگنه گفت: در دولت تدبیر و امید قدم های مثبتی برداشته شده که آثار آن به مرور زمان آشکار خواهد شد و یکی از این آثار خروج از تحریم هاست که صحبت روز مردم است. دیگری کنترل تورم و رساندن تورم از۴۰ درصد به ۹ درصد است. یکی دیگر از ارزشمندترین دستاوردها طرح تحول بیمه وسلامت است که دوست و دشمن به نیکی از آن یاد می کنند.


وی با بیان اینکه حضور در انتخابات برای کشور و و در سربلندی ایران نقش زیادی دارد، خاطر نشان کرد: از مردم خوب و خونگرم آران وبیدگل که همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب در صحنه حضور داشته اند می خواهم دوباره بزرگی خودرا نشان دهند تا کشور و رهبر خود را در سرتا سر جهان سربلند و سرافراز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار