رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: دشمن می‌خواهد همت مردم در انتخابات کم شود، اما مطمئنا با شور و نشاطی که در خیابان‌ها و سطح کشور مشاهده می‌شود این اتفاق نخواهد افتاد .
کد خبر: ۴۲۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 19 May 2017
تابناک اصفهان- عبدالوهاب سهل آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، اظهار کرد: وظیفه هر ایرانی است که در هر مکان و شغلی که قرار دارد و از هر قشری، از کارگری گرفته تا اداری و بخش خصوصی، در انتخابات شرکت کند.
 
وی با بیان اینکه امروز یکی از روزهای خاص مملکت است، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنان  در انتخابات متوجه شدند که نمی‌شود با ایران جنگید و یا جنگ نظامی کرد.
 
رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه مردم قطعا دنبال دولت و حکومت هستند، تصریح کرد: اتاق  بازرگانی و خانه صنعت و معدن از همه همکاران و همشهریان درخواست دارد در انتخابات حضور مثمر ثمر و شادی داشته باشند تا باز هم بتوانیم در این مقطع برنده باشیم، برنده جنگی که شاید دیده نمی‌شود.
 
سهل آبادی خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواهد همت مردم در انتخابات کم شود، که مطمئنا با این شور و نشاطی که در خیابان‌ها و سطح کشور مشاهده می‌شود این اتفاق نخواهد افتاد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم از کاندیداهایشان حمایت می‌کنند و رقابت‌های انتخاباتی سالم انجام می‌شود و امیدواریم که شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای باشیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار