تابناک: اما نتیجه این انتخابات شاید بیش از همه چیز برای اصلاحات یک شوک سیاسی به شمار می رود و در حالیکه برگ برنده تا ظهر دیروز با موسویان بود اما از شب گذشته نتایج به یک باره تغییر کرد و کامران به عنوان منتخب مردم در انتخابات میان دوره ای شناخته شد.
کد خبر: ۴۲۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 21 May 2017

به گزارش تابناک اصفهان، بالاخره تکلیف صندلی پنجم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم مشخص شد و با وجودیکه تا ظهر روز گذشته اصلاح طلبان نامزد مورد حمایت خود را جایگزین مینو خالقی در مجلس می دانستند با تغییر نتایج آراء، حسن کامران دوباره راهی مجلس شد.

روند برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس و رقابت های آن به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، شاید کمی از تحلیل های رسانه ای دور ماند و بر همین اساس هنوز نظرات مختلفی در خصوص حضور دوباره کامران در مجلس مطرح شده است.

اصولگرایان و اصلاح طلبان در این دوره نتوانستند گزینه های دیگری را برای صندلی خالی پنجم در مجلس معرفی کنند و وقتی اصلاح طلبان نیز گزینه هایی همچون آجدانی، حمیدی و کوروش محمدی را راهی فرمانداری اصفهان برای ثبت نام کردند، نتوانستند از ردصلاحیت ها بگذرند و در نهایت همه گزینه های منتسب به جریان اصلاحات در اصفهان حذف شدند!.

در همین راستا اصلاح طلبان نیز راهی جز معرفی مجید موسویان از مدیران نزدیک به احمدی نژاد پیش پای خود ندیدند و در نهایت نیز او را در مقابل گزینه ای همچون کامران که امید زیادی برای ورود خود به بهارستان بعد از دو سال دوری داشت، قرار دادند.

اصولگرایان هم میدان را برای پیروزی کامران خالی کردند و در حالیکه رسایی و نادرالاصلی برای انتخابات میان دوره ای تایید صلاحیت شده بودند، ترجیح دادند با انصراف خود راه را برای رفتن دوباره کامران به مجلس باز کنند.

اما نتیجه این انتخابات شاید بیش از همه چیز برای اصلاحات یک شوک سیاسی به شمار می رود و در حالیکه برگ برنده تا ظهر دیروز با موسویان بود اما از شب گذشته نتایج به یک باره تغییر کرد و کامران به عنوان منتخب مردم در انتخابات میان دوره ای شناخته شد.

حال براساس آخرین آمار منتشر شده، حسن کامران با 243 هزار رای، موسویان با 233 هزار رای و سخاوتی 87 هزار رای در رده های اول تا سوم منتخبین مردم قرار گرفتند که از بین آنها کامران شانس ورود به مجلس را پیدا کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
مجید ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
عزیزان شاغل در تابناک

لطفا در نوشتن مطالب شبهه ایجاد نفرمائید. طوری نوشتید آراء کامران به یک باره تغییر کرد که در ذهن هر خواننده ای شبهه ایجاد می کنید.
بله آرا به یک باره تغییر کرد دلیل هم تجمیع آراء صندوق های حوزه شرق اصفهان بود که در آخرین لحظات به آراء اضافه شدند.

لطفا انصاف را رعایت کنید و خدا را در نظر داشته باشید.
دکتر کامران کاملا مستقل و بدون هرگونه حمایت و کمکی پیروز میدان شدند.

ممنون
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
سه انتخاب در یک روز، دو انتخاب با اکثریت به نفع اصلاحات
حضور کاندید مورد تایید لیست اصلاحات
باطل شدن ۲۰ درصد آرا مأخوذه
برنده شدن کاندیدای اصول گرا
پیدا کنید پرتقال دزد را
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
کامران؟ مجلس؟ چطوری؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار