مدیرکل کمیته امداد استان یزد از اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان در منازل ایتام و فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 23 May 2017
به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده با اشاره به رشد 13 برابری مساعدت خیران یزدی در طرح مفتاح الجنه(سال 95 در مقایسه با سال 94 ) گفت: نیکوکاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، سال گذشته با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بیش از 3میلیارد و 589 میلیون ریال به‌صورت نقدی و کالا در قالب طرح مفتاح الجنه به نیازمندان مساعدت کردند، این در حالی است که سال 94 این رقم بیش از 264 میلیون 700 هزار ریال بود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های مشارکتی این نهاد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح اکرام ایتام، محسنین، اطعام و افطار نیازمندان، همیان مولا، طرح شفا، عقیقه، نذر و قربانی و فطریه و کفاره ازجمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که اجرای آن‌ها در ماه رمضان از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه سال گذشته بیش از 32 میلیارد و 800 میلیون ریال از سوی خیران یزدی برای اطعام و افطار نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ماه مبارک رمضان هزینه شد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 18 هزار و 139 حامی در استان یزد حمایت پنج هزار و 586 یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند و سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیریتیم مساعدت کرده‌اند.

وی افزود: طرح مفتاح الجنه ازجمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که محدودیت زمانی ندارد، ولی در ماه مبارک رمضان نگاه ویژه‌ای به این طرح شده است، مسئولان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران می‌توانند در قالب این طرح با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، از نزدیک با وضعیت زندگی ایتام و نیازمندان آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هم‌اکنون حدود 24 هزار خانوار تحت حمایت با جمعیت 39 هزار و 260 نفر از خدمات تک و چند خدمتی کمیته امداد استان یزد استفاده می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار